La inceput

M-am intrebat… de ce as face un blog? Am ceva de spus oare? Am ganduri, sentimente, experiente ce ar trebui spuse? Date mai departe? Zile intregi m-am luptat cu acest gand. Si m-am hotarat. De ce nu? Oricine are ceva de spus. Din orice invatam ceva, oricat de mic si neinsemnat ar fi acel ceva. Nu vreau sa par filosof, nu vreau sa par doctor love, vreau doar sa spun si altora ce gandesc. Si daca se poate, sa ajut, cumva.  Vreau sa am prieteni, pentru ca un prieten in plus nu strica niciodata. Cam atat am de spus, pentru inceput.
Si daca se intreaba cineva de unde si pana unde „bibelou”, raspunsul aici

6 gânduri despre “La inceput

    • Crede-ma, nu sunt genul care vrea ceva pentru ca au si restul. Sau ma rog, nu in toate situatiile. Vreau doar sa exprim ceea ce simt. Sa nu mai pastrez doar pentru mine. Chiar daca asta nu va interesa pe nimeni. 😉

  1. Pingback: 2010 in review « Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

