Mintea de acum

De cate ori am spus, oare, ” as fi vrut sa fac cutare lucru, daca…” ?

Cati dintre noi nu am vrea ca in anumite situatii sa fi reactionat diferit, cati dintre noi nu am vrea sa fi facut ceva diferit ca sa iasa ceva bine? De exemplu, ce mi-ar fi placut sa am mai multa maturitate acum mai multi ani, cand as fi vrut sa imi fac noi prieteni dar nu stiam cum sa ma port ca sa ma fac placuta. Mi-ar fi placut sa nu mai fiu asa rusinoasa, mi-ar fi placut sa spun ce imi place si ce nu. Mi-ar fi placut sa arat mai multor oameni ca tin la ei. Mi-ar fi placut sa stiu sa ma apar cand ma simteam ranita. Mi-ar fi placut sa ii fac pe unii sa vada ca sunt om si nu au dreptul sa ma raneasca. Mi-ar fi placut sa nu ranesc nici eu.

Mi-ar fi placut sa lupt pentru ce mi-am dorit. Dar nu am facut-o. Cel putin nu total. Nu cu toate puterile.

Astea… sunt in trecut. Daca gandeam cum gandesc acum, ar fi fost un pic altfel. Dar imi promit in primul rand mie, ca voi face tot ce pot.

Tie ce ti-ar fi placut sa faci si nu ai facut?

2 gânduri despre “Mintea de acum

  1. – mi-ar fi placut sa spun tot ceea ce simt
    – mi-ar fi placut sa stiu sa tac in anumite momente
    – mi-ar fi placut sa cunosc o persoana mai devreme ca sa ma pot bucura de el si de momentele in care era aproape

Lasă un răspuns

