Iubire nebuna

M-am mai gandit la lucrul asta si inainte, dar de curand am vazut un articol care mi-a adus aminte.

Care lucru? Nebuniile facute din iubire. Chestiile iesite din comun, prin care l-ai facut ( sau ai facut-o ) sa te observe, prin care l-ai facut sa te placa, sau sa te iubeasca, prin care te-ai remarcat cumva in fata sa.

Sa incep eu. Zapacita sunt de felul meu, dar cand vine vorba de love, ma blochez si ori nu fac nimic, ori fac numai prostii. De exemplu cand eram mai mica, neavand destul curaj sa vorbesc deschis cu un baiat, sa ii spun ceea ce simt… il enervam la culme, iar efectul era total opus. Si asta s-a intamplat ani de zile, pana m-am prins ca nu asa sta treaba. Cand mi-am descoperit spiritul artistic  🙂 m-am apucat de poezii. Si acum am zeci de poezii, toate pentru un singur baiat. Poezii pe care le-a vazut, care i-au placut. Dar de aici pana la nebunii in adevaratul sens al cuvantului e mult drum, dar ma rog, ma laud si eu cu ce am!

Voi ce nebunii sau… prostioare ati facut?

9 gânduri despre “Iubire nebuna

  1. felicitari pt blog … in sfarsit l-ai facut 🙂 (raspund si eu aici k am vazutho si pe otto) … cat despre subiect … hmmm , revin mai tarziu cu un raspuns :))

  2. Uff, nebunii am facut multe… Prima nebunie a fost sa am incredere in cineva, care apoi a plecat cu altcineva la mare 😉 apoi imi placea atat de mult un tip incat am iesit intr-o seara cu el, apoi a 2-a zi am plecat si eu cu el la mare , doar asa ca sa vad cum s-a simtit fostul meu 😀 (cel putin eu eram single si nu minteam pe nimeni si cea mai mare nebunie urmeaza… deci asteapta ca o sa mai scriu 😛

  3. pfffff…mai nimerit cu subiectul asta……..nebunii am facut multe dar o sa le spun la vremea lor………o sa-mi aduc aminte de ele si o sa le scriu ………..pana data viitoare numai bn………

  4. Pingback: 2010 in review « Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

