Anti

Sunt genul de om care crede pana in panzele albe in iubire. Nimeni si nimic nu imi va schimba parerea vreodata. Cum sa nu crezi in ceva care exista? Ceva ce simtim cu totii!
Si totusi nu cred si nu voi crede in sarbatoarea asta, Ziua Indragostitilor. Sa creada cei ce au inventat-o. Si cei care au pe cineva alaturi. De fapt cred ca de-asta a luat nastere aceasta zi. Pentru a ne face pe noi, cei singuri, sa ne simtim si mai singuri ca de obicei. Nu am crezut niciodata ca e nevoie de o zi in care sa sarbatoresti faptul ca iubesti. Ca si cum iubesti doar o zi pe an iar in celelalte… ce faci? Iubirea e un sentiment atat de curat, incat ar trebui sarbatorit in orice clipa, ar trebui sa ne bucuram in fiecare moment ca ea inca exista si nu toti ne-am pierdut… cel putin asta e viziunea mea.
Eu una m-am saturat sa vad site-urile, magazinele si toate locurile pe unde trec pline cu inimoare si alte lucruri specifice… nu mai pot cu ziua asta. Mi s-a acrit pana in gat de ea. Si asa e in fiecare an. De parca au intrat zilele in sac. De parca daca nu ii arat azi cat il iubesc nu voi putea sa ii mai arat niciodata.
Poate voi trece drept o frustrata. Poate. Dar si eu simt. Dar nu de Valentine’s. Nu DOAR de Valentine’s.

Lasă un răspuns

