Aparente

Aspectul conteaza. Mult. Pentru ca, la urma urmei, primul lucru pe care il remarci la un om e felul cum arata. Doar ca pentru unii deja a inceput sa devina o obsesie.

Mai ales pentru baieti. Nu toti, dar majoritatea cauta la o fata in primul rand imaginea. O Barbie cu care sa iasa pe strada sau in cluburi. Daca are “forme” cat mai pronuntate, cu atat mai bine. O fata normala, naturala, incepe sa nu mai atraga. De parca suntem numai ce “spune” felul cum aratam.

“Less is more” a expirat deja de multa vreme pentru unele, devenind “ cu cat mai mult, cu atat mai sexy”. Si culmea e ca asta ii atrage pe multi. Culmea e ca vor fete tot mai “artificiale”. Cu cat mai machiate si mai dezbracate, cu atat mai bine. Din ce in ce mai false, unele din ce in ce mai vulgare…

Am auzit de curand expresia: “ai pus o poza in care ti se vad calitatile…”. Ciudat, ca baietii vad calitatile unei fete numai pe unde nu trebuie, prin sutien, prin pantaloni… mai baieti… mai avem si ochi, avem si fata, avem si par(pe cap), avem maini, nu suntem numai sani si fund! Nu suntem numai pantaloni scurti si bluze decoltate. Avem si creier, daca stati sa analizati un pic si nu va opriti la “look”.

In incheiere, rog baietii care iubesc printesele, sa ma ierte daca le-am ofensat cumva, iar voua, cele “unikte shi de zdrentze invidiate”, va doresc multa bafta in continuare. Tineti-o tot asa!

4 gânduri despre “Aparente

  1. Mai danuta se pare ca …sunt cel care a inventat aceasta sintagma …ai pus o poza in care ti se vad calitatiile…modul in care am spus-o era pur caterincos..avand in vedere faptul ca te cunosc de ceva timp ..stiu ce fel de persoana esti..dar uneorii fetelor trebuie sa le dai ceea ce se asteapta sa primeasca de la o persoana..pentru mine as[pectul fizic este neimportant si..crede-ma..stiu ce zic…dar.asta asteptii de la mne..asta ai primt…gandeste-te la asta..oricum.nu am insipratie aqm..revin 😀

  2. sa sti ca ai in parte dreptate ,dar nu crezi ca si voi fetele ati facut ceva pentru ca baieti sa vada in voi numai formele?ia mai gandestete !voi va aratai buricul ,voi va scurtati fustele ,si cand faceti vreo poza ,va aratati fundul. asta e sunt vinovate ambele sexe pentru ce se intampla

  3. Da, ai dreptate, e si vina unor fete ca se intampla lucrul asta. Poate am fost eu prea „personala” cand am spus ce am spus, pentru ca eu ma stiu pe mine si nu umblu cu buricul sau fundul la vedere. Dar asa e… multe isi afiseaza intr’un mod ostentativ „inzestrarile”. 😛

Lasă un răspuns

