Promisiuni

Obisnuiam sa ma indragostesc repede, obisnuiam sa iubesc fara sa gandesc macar un strop, obisnuiam sa ma arunc cu capul inainte, sa sper pana in ultima clipa, sa sper chiar si cand dovezile erau clare si stiam ca nu e nicio sansa.

Obisnuiam sa iubesc pe cine nu merita si sa iert orice mi-ar fi facut. Obisnuiam sa strig in patru directii ce simteam, obisnuiam sa cred tot ce auzeam, obisnuiam sa vad iubire in orice gest fara importanta. Obisnuiam sa visez fara limite, sa sper ca visele devin realitate doar daca cred in ele.

Obisnuiam sa plang, obisnuiam sa imi curat sufletul prin lacrimi. Obisnuiam sa ma intreb “Doamne, de ce eu?”… si sa nu fac nimic, asteptand sa imi pice, probabil, din Cer raspunsul, poate si rezolvarea. Obisnuiam sa privesc fara a putea face vreun gest, dar nu stiu daca putea sa imi citeasca intrebarile si suferinta din ochi. Obisnuiam sa tac si sa sufar, dupa ce mi se aflau sentimentele. Obisnuiam sa ma port ca o lasa, sa nu lupt pentru ce imi doream cu adevarat…

Cu ultimul “Doamne, de ce eu?!” m-am gandit mai bine… am analizat si m-am analizat. Am realizat ca nu e de ajuns sa iti doresti ca sa obtii. Am realizat ca e de ajuns sa strigi pentru a fi auzit, dar pentru a putea fi inteles e nevoie de mai mult.

Am realizat ca daca esti naiv, inocent, poti trece drept prost. Am realizat ca nu toti oamenii sunt buni si prietenii adevarati se cunosc in momentele grele. Am realizat ca lacrimile curse pe umarul cuiva nu sunt chiar asa amare.

Am realizat ca trebuie sa tac din cand in cand, dar sa vorbesc cand am cu adevarat ceva de zis.

Vreau sa visez in continuare, dar cu un scop.

Vreau sa iubesc, dar nu ca pana acum. Vreau sa te iubesc dar inainte de asta vreau sa ma conving ca imi meriti sentimentele.

Nu vreau sa mai alerg dupa o iluzie, vreau sa realizez cand e momentul sa renunt.

Vreau sa schimb ceva. In bine. Vreau putin curaj.


2 gânduri despre “Promisiuni

  1. si eui mi-am promis multe, dar se pare ca viata are alte planuri… mi-a placut mult : ”Am realizat ca lacrimile curse pe umarul cuiva nu sunt chiar asa amare.” frumoase cuvinte si adevarate. Mie personal, mi-a placut mult articolul, sper sa iei in seama cuvintele scrise si sa faci o schimbare 😉 take care si invata sa ai incredere doar in cine iti arata ca Merita!

Lasă un răspuns

