Uite o leapsa si aici :P

Am gasit asta in alta parte. Nu e a mea. Dar o completez si eu 😛

1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?

– parintii mei sunt mandri de mine in general, asa ca nu imi amintesc sa fie ceva special;

2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?

– pe mine si pe ai mei cand am picat la Academie;

3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?

– la cantat si la tipat :))

4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?

– sa arunc cuvinte fara sa le gandesc si sa vorbesc prea tare cand nu e cazul;

5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?

– nu as face prea multe pentru bani;

6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?

– decenta cred :p

7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?

– la majoratul meu;

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?

– sunt 2 persoane pe care nu le suport spre le urasc, dar nu dau nume;

9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

– cand gauresc vecinii peretii…

10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?

– cred ca tot la majorat;

11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?

– pe EL sau o masina draguta ;)) ( dar eu nu fur deci… );

12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?

– cand m-a mascarit cineva de fata cu baiatul care imi placea;

13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?

– eh…

14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?

– cand adevarul  schimba ceva… in rau…

15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?

– hm…

16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?

– cu cine vorbesc toate fetele 😛

17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?

– nu mai stiu sigur, dar parca a fost ceva o data, de am ras si eu de mine :))

18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?

– sa ma minta, sa ma tradeze sau sa ma bata;

19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?

– sa ma inteleaga si sa nu isi planga de mila;

20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?

– toate jucariile mele mi-au placut, nu fac diferenta;

21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

– pe parinti si prieteni;

22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?

– sincer… pe mine;

23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?

– muzica si teatrul;

24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?

– uf… persoanele care au plecat prea devreme;

25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?

– eu sunt dificil de inteles in multe privinte 😀

26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

– buburuza :”>

27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?

– aici unde sunt acum 😛

28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

– cand mi se spune ca am vocea frumoasa 🙂

29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?

– mama si prietenele mele. Deci sunt mai multe 😛

30. Pentru ce te rogi cel mai des ?

– sa fie bine cei pe care ii iubesc;

31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?

– multe persoane;

32. Care a fost primul tău vis împlinit?

– ufff, nu mai tin minte;

33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?

– sfarsitul 2006 si 2007 tot 😛

34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?

– slava celui ce a inventat internetul!

35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?

– indraznet? I-as trage o mama de bataie :))


4 gânduri despre “Uite o leapsa si aici :P

  1. 1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?
    – nu stiu sigur…dar nu prea am simtit asta 😀

    2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare!
    – pe mine

    3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
    – la sfaturi…cand vreau 😉

    4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
    – sunt prea impulsiva cand ma supar

    5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
    – nimic 🙂

    6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?
    – bunul simt si simplitatea (deci sunt doua :p )

    7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?
    – niciodata 🙂

    8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
    – pe cel mai prost inca nu l-am gasit, mai fac cercetari 😉

    9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
    – zgariatul farfuriei

    10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?
    – inca nu s-a intamplat…astept nunta 😉

    11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?
    – Pe Mitzulache(cine stie cunoaste) momentan :))))

    12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
    – cand am fost la politie pentru anumite probleme 😦

    13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?
    – in fata celui de care imi place

    14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
    – cand adevarul doare

    15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
    – norocul :)))

    16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?
    – cu prietenii

    17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
    – nu mai stiu

    18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?
    – sa ma insele si sa ma loveasca

    19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?
    – felul de a fi

    20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?
    – suzeta :))))))

    21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
    – pe parintii si prietenii;

    22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?
    – pe cei ce ii iubesc

    23. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult ?
    – supranatural;

    24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
    – sunt mai multe…

    25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?
    – sentimente

    26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
    – ciucurel :))

    27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
    – in casa

    28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
    – ”esti dragoste vietii mele”

    29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?
    – nu este doar o persoana..apropiatii in general

    30. Pentru ce te rogi cel mai des ?
    – pentru cei din inima mea

    31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
    – pas…nu stiu

    32. Care a fost primul tău vis împlinit?
    – nu mai stiu

    33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?
    – nu stiu…eu simt ca ma schimb de la an la an, asa ca nu pot spune o anumita perioada

    34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
    – internetul!

    35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
    – nu stiu :p

  2. 1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine ?

    – cred ca atunci cand am luat bacul, nush… oricum mama mea mereu e mandra de mine 😀

    2. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare!

    – pe mine,de mai multe ori;

    3. La ce eşti cel/cea mai bun/ă, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?

    – la enervat lumea si la pesimism (nimeni nu ma intrece)

    4. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?

    – ma supar prea repede si fac urat, dar e doar o strategie de a ma apara cand ma simt aiurea;

    5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?

    – as munci 😀

    6. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tai?

    – simplitatea

    7. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta ?

    – nu stiu, poate m-am simtit bine, dar daca nu mi-a zis nimeni ca arat bine,s-a dus tot farmecul

    8. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?

    – cunosc multi;

    9. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?

    – cand tipa cineva la mine…

    10. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat/a?

    – cand mi-am tinut pt prima data nepotica in brate…dar sunt mai multe

    11. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea…)?

    – daca nu se poate sa am ceva nu se poate…probabil nu e pt mine

    12. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?

    – am cazut de 2 ori si m-a vazut multa lume;

    13. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat ?

    – unui ”strain”

    14. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?

    – cand nu placeam pe cineva si trebuia sa ii spun direct, ca altfel nu intelegea

    15. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta ?

    – multe 😦

    16. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex ?

    – my babe, & friends (- care de obicei vor sfaturi 😛 )

    17. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?

    – m-am folosit de un deces in familie, sa nu-mi fac tema la romana (sincer nu ma simteam bine). Nu a fost corect, dar eram copil

    18. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti ?

    – sa ma minta, oricat de mica ar fi minciuna, nu ii vad sensul (asta include inselatul) si sa ma loveasca;

    19. Ce calitate a jumătăţii tale de viata iţi este cea mai dragă?

    – ma face sa zambesc in zile grele;

    20. Care a fost jucăria ta preferată in copilărie ?

    – aveam multe si pe toate le-am stricat 😛

    21. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?

    – familie si prieteni;

    22. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi ?

    – familia & my babe (persoana care are cea mai mare nevoie de mine, desi uneori nu-si da seama) 😛

    24. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?

    – Bunicul;

    25. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înţeles ?

    – atunci cand sufar, iar lumea spune… lasa ca trece. Stiu ca va trece, dar in acel moment doare!

    26. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?

    – corcodusa 🙂

    27. Unde te simţi cel mai în siguranţă?

    – in bratele sale

    28. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?

    – ca am ochii superbi. Pacat ca cine vreau eu sa-mi faca uneori complimente, nu spune niciodata nimic 😦

    29. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat ?

    – prietenii & my babe

    30. Pentru ce te rogi cel mai des ?

    – sa le fie bine celor la care tin ;

    31. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?

    – bunicul ;

    32. Care a fost primul tău vis împlinit?

    – sa zbor cu avionul;

    33. În ce an al vieţii tale ai simţit ca te-ai schimbat cel mai mult?

    – ma schimb cu fiecare zi ce trece

    34. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?

    – telefonul, cred… sau motoarele :X

    35. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?

    – am facut multe… si vreau sa mai fac 🙂

Lasă un răspuns

