Clipe

E una din zilele in care ma simt prost, ma simt singura.

Ii vad tinandu-se de mana, ii vad tinandu-se in brate si as vrea sa fiu ca ei. Aud melodii de dragoste peste tot…

Si ma intreb, cati sunt fericiti cu adevarat? Cati au parte de o iubire implinita? Cate  cupluri sunt bazate pe iubire? Oare nu teama de a nu ramane singuri ne impinge cateodata sa ne apropiem de o persoana pentru care nu avem sentimente profunde? Am facut candva parte din categoria asta si stiu ca e greu.

Cred ca sunt printre ultimii care mai cred in sentimente. Sentimente adevarate, nu doar de fatada. Vreau sa cred, vreau sa merg inainte, dar ceva ma impinge inapoi de fiecare data.

As fi vrut sa aleg ce trebuie de data asta, as fi vrut sa ii pot spune ce simt, as fi vrut sa inteleaga. Dar mi-e teama ca odata ce va afla, voi fi mai departe de el decat am fost vreodata. Am incercat sa dau semne, sa insinuez cumva ca il plac… ori nu si-a dat seama, ori nu a vrut sa o faca.

As fi vrut sa nu astept cateva cuvinte fara sa le primesc uneori, as fi vrut sa il vad fara sa ma pierd, as fi vrut sa nu tresar de fiecare data cand imi spune ceva…

Poate e o greseala, poate nu are rost… dar… ce sa fac? Stiu cum era, cand eram aproape de el… si imi e dor de clipele alea.

Si poate va citi asta… degeaba…

4 gânduri despre “Clipe

  1. stiu exact ce spui aici… si eu ma intreb uneori daca exista dragoste adevarata, nconditionata… eu am ales sa spun absolut tot ce simt si cred ca am indepartat acea persoana… de fapt cred va fugi pe luna… de fapt nu, ca de acolo vin eu 😀 (te-am trecut la blogroll, sper ca nu te deranjeaza) felicitari pentru blog 🙂

Lasă un răspuns

