Vine primavara…

… si pur si simplu nu am chef sa ma mai gandesc la chestii complicate, cum am scris data trecuta… adica, eu am spus ce am avut de spus, daca nu s-a prins, eu ce sa ii fac? Sa ma bag in sufletul lui cu forta? Nu se poate. Sau poate s-a prins si nu a avut destul tupeu sa zica… „fatuca… ma lasi??”.

Si ca sa revin la subiect… sunt foaaarte fericita ca vine primavara :)) Sper sa avem si noi putin soare, ca prea multi nori am indurat 😀 Abia astept pomii infloriti, cu parfumul ala…

Si haine subtiri, fara fular si caciula… uhhh, sa vina caldura aia odata!!!

Atat am in minte: soare, flori, plimbare, aerrr! Un cer albastru………. 😉

Un gând despre “Vine primavara…

  1. Vrem floricele, albinute, fluturasii (si fluturasi din aceia in stomac mai ales, daca se poate), verdeeeata si mult soareeeeeeeeee!
    unde esti tu soarele meu, cand am atata nevoie de tine?
    dom’shoara Bibelou, daca se poate o cerere…, mai vrem si chestii sweet pe blog, cum ai spus si tu, ne-am cam saturat de atata vreme intunecata si atat frig in suflete

Lasă un răspuns

