Clubbing.

Asa ma enervez cand vad ca nimic nu mai e la fel, ca toate se schimba si mi-e dor de anumite lucruri, anumite momente… de exemplu… clubul. Parca era altfel cand eram eu mai mica. Parca mai bine ma distram cand stiam ca intram maxim de doua ori pe luna si atunci ma rugam de tata sa imi dea voie… desi pana la 18 ani aveam program, desi ceream voie, mi se parea altfel. Mai special.
Poate s-au schimbat oamenii, poate m-am schimbat eu, dar uneori nu mai vad farmecul acestor iesiri. Si totusi, inca sunt prezenti aceiasi oameni, ma rog… cu mici exceptii, dar deja noi suntem „batrani”! Acum nu mai ai loc sa te intorci de pustimea de 16 ani. Ok, nu zic nu, si noi intram in club la 16-17 ani, dar nu eram asa „evidenti” si nici asa multi. Nu ne urcam pe mese, nu ne urcam pe cuburi, nu trageam de baieti sa ne facem vazute. Noua nu ni se vedeau chilotii si nici sanii. Noi nu eram date cu o tona de machiaj. Noi nu ieseam si in club si la scoala cu aceleasi haine sau cu tocuri. Noi eram mai timide si mai cu bun simt. Cand eram noi mai mici, nu umbla nimeni cu aparatele foto sa ne prinda in fotografii.
Acum nu mai stau lucrurile asa.
Da’ degeaba ma ambalez, oricum nu am ce face 🙂
Si cu toate astea… nu as da orasul asta pe cluburile de fite din alte parti. :))

La naiba! ;))

3 gânduri despre “Clubbing.

  1. 🙂 N ai idee de cate ori ma gandesc cu prietenele mele la asta! La cat de special si fumos ni se parea clubul asta cand eram prin liceu…Era o forfota toata ziua sambata..cu ce ne imbracam…cand pleam etc. Acum pot sa plec oricand sa ajung la 6 aksa fara probleme..dar nu mai e niciun farmec…si da noi suntem „batranii” clubului…nu mai ai loc de atata copilarime care intai bea bere la non stop in strada sa intre euforici in club…k e mai ieftin asa:)

  2. i’m sick of those kids 😦 unde sunt ,mai nene, copiii? de ce se grabesc unii se imbatraneasca de la 12-16 ani, cand or sa aibe o viata inainte sa bea,. sa faca sex, sa mearga pe tocuri….etc. Eu am 22 de ani si din contra mi se pare ca noi acum suntem copii, cuminti,calculati, linistiti, timizi cand intram intr-un loc, pe langa copilimea care nu mai stiu ce sa faca sa iasa in evidenta. Pacat, nu-si dau seama cat de tristi sunt si mai ales cat de mult vor regreta ca nu au oferit cat mai mult timp copilariei.

Lasă un răspuns

