Insistenta plictiseste


Nici macar nu stiu de ce spun ce spun, ca stiu ca ma lupt cu morile de vant. Adica, intr’un cuvant, tot ce urmeaza sa zic e VAX, pentru unii cel putin. Chestia e ca baietii astia sunt atat de batuti in cap uneori si habar nu au ce isi doresc fetele cu adevarat de la ei.

Neah, nu vorbesc de „shopping in mall”, cluburi de fite si plimbari cu masina. Cel putin eu si fetele ca mine, nu ne dorim printul fermecat, calare pe 300 de cai putere.

Da’ acum daca ne’au vazut cumintele, linistite, fara chef de „cubuiala”, au si impresia ca ne dorim un mototol care doarme in cizmele statului. Nu baieti… sunteti atat de departe de adevar… ca nu stiu daca o sa va dati seama vreodata.

In primul rand… carei fete ii place un baiat neingrijit? Noi ne machiem, ne aranjam, ne parfumam, ne imbracam frumos la o „ieseala”, pentru ce? Sa vii tu, mototolit, in slapi si pantaloni scurti, eventual transpirat, cu carbuni in unghii si sa mai zici si „Ce faci, papushe?Te fac o cola?”.

Apoi… vrei sa ma cuceresti, nu? Atunci nu iti plange de mila, nu spune ca tu nu esti cu nimic mai special decat altii, nu o face pe modestul, ca oricat de linistite am fi, parca tot e mai frumos ca un baiat sa se umfle un pic in pene, in limita bunului simt. Daca am vrea pe cineva cu indoieli, crize de personalitate, etc…. ne’am indragosti noi intre noi si nu am mai avea nevoie de baieti. Cum ai vrea sa te plac, daca vii cu figura de soricar batut spunandu’mi… „Ahh, ce ratat sunt, nimeni nu ma iubeste, nu am nicio calitate!”… asta vrei sa iubesc eu la tine?

Mi’ai zis, o data, de doua ori, de trei ori, dar daca te refuz de mai bine de cinci ori, de ce insisti? E clar ca nu te plac, ca nu vreau sa iesim. Nu! Nicio cafea, mai ales de la cafea la altceva. Nu incerca, nu ma stresa, nu ma plictisi, nu trage de mine. Nu te umili. Sa nu ai impresia ca o fata daca zice „nu”, de fapt vrea sa zica „da”. Poate prima data. Dar a cincea oara sigur nu „da” voia sa zica.

Cand iesim in oras… sa stii ca ai voie sa ma tii de mana. Chiar nu e nevoie sa ma rogi frumos. Presupun ca ti’ai dat seama ca nu mai suntem la gradinita. Si daca eu nu vreau asta, stai linistit, ca am grija sa trag mana, sa ma feresc, etc. Cel mai tare urasc sa stai sa te uiti la mine. Daca tot iti place asa mult de mine, promit ca iti dau o fotografie si te uiti la ea 24/24, asa ma scutesti de plictiseala. In caz ca adorm in timp ce ne sarutam, atunci te rog mult sa nu ma trezesti. Si da’ti seama, sa nu ma mai cauti a doua zi. Si daca ai nevoie de o explicatie, caut’o la tine, nu la mine. Ca daca am adormit, un motiv am avut eu.

Pe bune acum, chiar nu vreau sa fiu rea ( REA, nu rautacioasa )… dar chiar nu suntem papusi de portelan sa te uiti cu orele la noi fara o vorba, un gest, nimic. Inteleg, ca asa cum exista fete cuminti, exista si baieti cuminti. Dar macar faceti’o si voi un pic pe durii, ca nimanui nu ii place sa fie langa o persoana care plictiseste.

Deci da… dupa cum spuneam… VAX! De parca m’ar asculta cineva :))

19 gânduri despre “Insistenta plictiseste

  1. Pingback: 2010 in review « Bibelou's Blog

  2. „In primul rand… carei fete ii place un baiat neingrijit? Noi ne machiem, ne aranjam, ne parfumam, ne imbracam frumos la o “ieseala”, pentru ce? Sa vii tu, mototolit, in slapi si pantaloni scurti, eventual transpirat, cu carbuni in unghii si sa mai zici si “Ce faci, papushe?Te fac o cola?”.”
    am ras copios aici…
    super si acest articol :X

    • Sa stii ca am sesizat ironia. Si am trecut prin foarte multe experiente de genul asta, ca altfel nu imi permiteam sa vorbesc. Nu e vorba de cat de bun sau nu e pentru mine, nu ma cred vreo printesa, dar niciunul nu a stiut sa ma „citeasca”. Mie nu imi plac mocofanii care sunt in stare sa se puna pres in fata mea, ci un om cu atitudine. Iar asta nu au avut ei.

      • Imi imaginez ca ai avut parte si de baieti/barbati cu atitudine , directi carora nu le e frica sa-si exprime dorintele fata de tine

  3. Da, Cristi, clar am avut, altfel nu imi permiteam sa fac o comparatie. Cand nu cunosti datele problemei nu ai cum sa discuti. Ma intrebai cati… unul foarte important, tin minte.

Lasă un răspuns

