Reciprocitate ca sa zic asa…

Initial m’am gandit sa scriu asta sub o forma mai amuzanta, dar nu stiu ce va iesi pana la urma. Ideea e ca fiecare avem asteptari de la cel de langa noi (asta, of course, in cazul in care avem pe cineva langa noi. Nah, ca mai sunt si norocosi :D). Si prima idee a fost sa scriu un fel de „manual de instructiuni”, in care sa ma iau pentru a „enspea” mia oara de baieti. Cam ce astept eu de la cineva, cum as vrea sa se poarte, ce imi place mie sa primesc de la un „el”. Dar apoi m’am gandit mai bine si am zis sa ii mai las in pace saracii, ca prea ii iau peste picior. Si m’am hotarat sa scriu si ce sunt dispusa sa ofer. Ca sa echilibrez cumva treaba asta complicata.

Nu’ti voi cere niciodata, oricine ai fi tu, buchete de flori la usa in fiecare dimineata, vacante de lux in insulele cutare… haine de la nu stiu ce casa de moda, nu stiu cine naiba a scos’o pe asta, ca hainele te fac om. Sunt pretentioasa din cale’afara, dar nu in sensul asta. Si nu cred ca e vorba doar despre mine aici. Cred ca majoritatea suntem la fel, asteptam aceleasi lucruri. Deci, nu accept si nu suport sub nicio forma urmatoarele (acum ma simt ca si cum m’ar pune cineva sa dau o declaratie pe propria raspundere :)) )…

– sa ma sufoci, indiferent daca te plac sau nu, sau suntem sau nu impreuna. Asta nu are nicio legatura. Daca nu avem nicio relatie, dupa cum am spus si acum cateva zile, nu astepta sa te refuz de mai mult de 5 ori. Daca suntem impreuna, nu ma suna toata ziua! Nu imi place sa vorbesc la telefon! Mai ales din ora in ora!

– nu fi rusinos, pentru ca eu imi sunt de ajuns. Nu intelege gresit! Nu trebuie sa fii nici obsedat de persoana mea!

– cand esti cu mine, alcoolul sa fie doar o gustare, pentru ca un tip bezna, care vorbeste aiurea, se poarta aiurea, merge aiurea… si gandeste aiurea, nu ii place nimanui;

– daca m’ai insela, ai face bine sa nu ma mai suni, sa nu imi mai vorbesti, sa te ascunzi in jungla daca se poate…

– sa nu ma minti, pentru ca e cel mai urat lucru posibil. Prefer sa imi zici in fata orice ai avea de spus, decat sa descopar apoi vreun lucru care sa ma deranjeze, sa ma doara poate…

– sa fii neingrijit, murdar, mototolit…

– cand iesim, sa nu iesim amandoi. Tu cu baietii, eu cu fetele. Ma intreb de ce ne mai numim „cuplu” daca stam separat tot timpul. Ma irita ideea de a iesi in club si sa stau intr’un loc, iar tu in altul. Sau in parc, sau oriunde;

– sa imi vorbesti urat. Cuvantul „fah” sa iasa din vocabularul tau. Sa nu ma jignesti pentru ca nu sunt un obiect, nu sunt un animal de casa. Sunt om si merit respect, asa’i?

– si cel mai important lucru… sa nu iti treaca prin minte vreodata sa ma lovesti. Asta nu ti’as ierta’o niciodata. Plus ca as da si eu si ne’am bate ca chiorii. Suntem oameni civilizati, nu primitivi. O discutie ar putea rezolva multe 🙂

Cam astea ar fi, nu sunt multe, nu? Ce iti pot da eu in schimb? Nici eu nu am multe de dat, dar sunt chestii esentiale, care tin de bun simt…

Poti fi sigur ca nu te voi insela niciodata. Nu am facut’o pana acum si nici nu am de gand sa o fac. Am mai spus ca prefer sa spun pe fata tot ce ma supara si tot ce simt. Si mai ales, nu te’as schimba pe vreunul din prietenii tai. Adica, nu – sunt cu tine azi, iar maine-poimaine-peste o luna, ma vezi cu un prieten de’al tau. Asta nu as face’o niciodata.

As fi mereu alaturi de tine, orice ar fi. Pot fi si copil, dar stiu sa si inteleg, sa ascult, sa dau sfaturi.

Te’as face mereu sa razi. Imi place sa ii vad pe cei din jurul meu veseli. Si cum tu, ai fi cineva special… as vrea sa zambesti mereu!

La randul meu nu te’as sufoca, nu te’as agasa cu sute de intrebari, nu te’as controla. As avea incredere si sper ca aceasta incredere sa nu imi fie inselata.

Si ar mai fi… doar ca nu imi vin in minte acum.

Cand spun „tu” nu ma refer la cineva anume, e un „tu” in general.

Am vrut sa il fac amuzant, dar pe parcurs s’a schimbat. Sunt gandurile mele. Si atat. 🙂

5 gânduri despre “Reciprocitate ca sa zic asa…

  1. „Te’as face mereu sa razi. Imi place sa ii vad pe cei din jurul meu veseli. Si cum tu, ai fi cineva special… as vrea sa zambesti mereu!”

    „La randul meu nu te’as sufoca, nu te’as agasa cu sute de intrebari, nu te’as controla. As avea incredere si sper ca aceasta incredere sa nu imi fie inselata.”

    Doamne, chiar imi place!!!!

Lasă un răspuns

