Vescan

L-am descoperit prin 2008, pe youtube. Mi-a placut mult. Cine e el? E un baiat ca oricare, dar care prin ceea ce canta reuseste sa intre in sufletele noastre. Fiecare melodie are parca povestea ei, mereu diferita, mereu potrivita, mereu frumoasa.

Oricare ar fi tema, fie iubire, fie societate, fie familie… e redata atat de bine, prin versuri simple, dar de fiecare data ajung in suflet… sensibile, dure, amuzante…

Pasari calatoare. Cred ca e prima pe care am ascultat-o. A fost si inca e preferata mea. Mi s-a potrivit atat de bine candva, de parca ar fi fost scrisa special pentru mine.

Impreuna. Familia e pe primul loc, orice ar fi, orice s-ar intampla. Ei sunt mereu aproape si iubirea care ne-o dau nu se compara cu nimic.

Voi fi acolo.  E pentru prieteni, pentru prietenii buni care raman aici orice ar fi. Pentru cei care raman uniti si anii  sau banii nu rup legaturile.

Apa de ploaie… da, pentru ca fiecare e pentru el. Si cine ajunge sus… face tot sa ii fie lui bine. In rest… nu conteaza nimeni.

Ultima ploaie. Ador melodia, ador videoclipul. Orice sfarsit e un nou inceput…

Ea… el… melodia asta ma „loveste” cel mai tare in momentul asta. E geniala! El… poate e singurul ce poate…

Si ar mai fi, multe. „Pe sapte carari”,”Asta-i pentru noi” si „Caracter de piatra” sunt super!

Una peste alta, tot ce vreau sa spun, e MULTUMESC ca existi, Vescan!

3 gânduri despre “Vescan

  1. da :X dansez cu pozele vechi e prima melodie a lui Vescan pe care am asculat-o si e superba :X:X si apa de ploaie e scrisa cu dedicatie pt. guvernu din rmania „jos hotii!”:-| Respect Vescane!

  2. Bai sunt de acord cu sis :X
    Vescan e super :X Respect!
    Pasari calatoare e melodia mea preferata :X pur si simplu mi-a ajuns pana in strafundurile inimii :X
    Imi place si Ultima Ploaie,dar si Dansez cu Pozele si bine inteles imi mai place Ea…El si Intr-o alta viata :X
    Respect Vescan!!

Lasă un răspuns

