Cronicile unor nopti ratate

Tocmai am citit postul anterior si am inceput sa rad. Vreau sa spun inca o data ca e fictiva povestea, cel putin ultima parte e adunata de prin alte curti, alte povesti, alte vremuri. 😛 Acum ca am lamurit acest aspect extrem de important, sa trecem la al nu stiu catelea episod „Haz de necaz”, „Ce naspa e in club uneori” sau „Ce au astia cu viata mea?” :)).

Sa incepem. Da’ nici nu stiu cu ce sa incep. Sa mai vorbesc de machiaj, haine, par, alea-alea? Nu mai vorbesc, ca nu am chef sa spun ce am spus si data trecuta ;)). Sa ajung la partea unde impreuna cu una din cele mai bune prietene, am intrat pe poarta clubului. Muzica, lume, param pam pam, cred ca ne distram azi. Ajungem si observam ca nu e chiar asa multa lume cum am crezut la inceput. Ne-am asezat putin pana se mai aglomereaza, sa nu fim singurele care danseaza. De pe cuburi ne faceau cu mana doi… tipi pe care i-am cunoscut din nefericire data trecuta, cand am intrat fericita, pe ritmuri de „Selfish love” si am crezut ca va fi faaaabulos. Nu a fost decat bine. Ma uit in stanga, in dreapta, fa-i, Doamne sa se potoleasca! Nu schimb 3 fraze cu prietena mea ca ne-au inconjurat. Unu’ in stanga, unu’ in dreapta. Ca nu stiu ce, ca nu stiu cum, ca nu v-am mai vazut, ca ce mai faceti ( „va ignoraaaaam, asta facem!!”), ca de ce nu ati venit la bazin („ca sa nu dam de voi”), ca de ce sunteti serioase („cand ma uit la tine imi vine sa plang!”), spuneti daca va deranjam („tu chiar nu te-ai prins??”), ca de ce esti asa tacuta („scuze, nu am crezut ca stii si sa vorbesti, pe langa dansul frenetic ce seamana cu ritualul de imperechere la babuini probabil”), cati ani aveti („interogatoriu si nu m-am prins?”)… daca mai continui s-ar putea sa nu ma opresc pana maine dimineata.

Ne-am tras una pe alta de acolo si am mers sa dansam, ca in mare parte de-aia si venisem. Da’ ce crezi, ca am scapat? La un interval extrem de lung (2-3 melodii =)) ) ne trezeam cu unul dintre ei ( si unul care nush de unde aparuse ) ca ne invitau la dans. „Dansezi?” „NU!”…. „Nici tu?”… ” Ba da, dar singura „… era o adevarata incantare sa ii privesti dansand…  nu stiu unde au facut cursurile de dans, dar semana a balet, step, manea vero vero, perinita, dansul pinguinului, culesul prunelor, fluturasul si cred ca am recunoscut si cateva miscari din calusarii sau ceva aseamanator…. toate la un loc… ceva minunat!

In fine, lumea multa, locul mic, ma trezesc cu indivizii in spate. Tot aici erati ma? Insistau sa dansam. Cu ei. Mai oameni buni, da’ in tot clubul asta nu ati gasit pe altcineva sa „scoateti la joc”? Nu mai gandeau. Alcoolul din sange isi spunea cuvantul. Nu sunt calma din fire. Si balerinele astea care si-au ratat cariera chiar m-au scos din pepeni:-|. De unul am scapat usor, i-am facut cativa „pasi” gen ptruuuuuutz… dar ce sa te faci cu „Fernando” ala? Unde eram, hop si el. Eu ii ziceam sa dispara, da’ stiam ca nu are cum, prietena mea il privea scarbita… La un moment dat nu stiu ce a facut, ca m-am trezit ca incerca sa ne ia in brate. Pan’ aci’ tz-o fost…….. „Bai baiatule, pleaca in pana mea de-aici ca daca iti dau una te rup!” Da’ mai stiu de unde au iesit vorbele astea, ca m-am mirat si eu de mine? Eu si… cei din jurul meu. Imi pare rau, oameni buni! Nu sunt calma, dar sunt pasnica. Nu am vrut sa tip, nu am vrut sa resping omul, da’ mai potoleste-te bai nene ca ma sufoci si ma scarbesti! Nu imi place sa ma port urat, dar cand dau de lipitori ca astia mi se taie tot cheful. Noi ( asta insemnand noi doua ) am venit sa ne simtim bine, sa dansam, sa incheiem frumos o saptamana de plictiseala, caldura, stress, bla bla. Dar ce sa faci cand apar astfel de impedimente?

A, da, cum a reactionat? Si-a luat talpasita. Am informatii ca a fost vazut pe Luna. 😉 Nu, glumesc :)) S-a urcat pe cub si „<belelusheeeee>, baga dans!”. Probabil sa vedem noi ce macho man am pierdut.

Cum s-a terminat noaptea? Vreo ora de daaaaaaaaans de voie fara lipitori, babuini si balerine 😀

2 gânduri despre “Cronicile unor nopti ratate

Lasă un răspuns

