Pai daca-i bal, bal sa fie!

Stiti faza aia cum ca un criminal se intoarce de fiecare data la locul crimei? Ei bine, ala sunt eu. Ma rog, eu nu sunt criminala.  :)) Nu mi-a fost de ajuns noaptea aia. Am mai vrut o data. Si inca as mai vrea… again and again and again.

Aveam un chef de dans teeeribil. Am intrat razand, vaaaai, va fi fatal :)) Ajung… ma asez… inca nu era destula lume. Ma uit incoace, ma uit incolo, toti erau pe la mese,  sorbeau linistiti din lichidele miraculoase. Era o atmosfera plictisita de imi venea sa imi iau campii. Vai de mine, iar o sambata pierduta degeaba?

A inceput sa ma cuprinda o lipsa acuta de chef… o neliniste care ma scotea din sarite. Clubul se umplea, mie nu imi trecea. Cum pana mea sa scap de senzatia asta? Ma ridic, incerc sa dansez, nu iese… ce ma fac? O sa stau toata noaptea ciocanindu-mi prietenele care incearca sa ma inveseleasca? Hai, mai incearca… melodiile rulau… nimic nu imi placea. Aceleasi in fiecare sambata, aproape in aceeasi ordine. Ma enerva tot, ma enerva muzica, ma enervau luminile, ma enerva lumea, imi venea sa ma bat cu pumnii in piept ca Tarzanica si sa ma catar pe stalpi sa vada lumea ca sunt eu ofuscata. Si de ce naiba eram ofuscata? Nici in momentul asta nu pot sa imi dau seama!

Stateam in picioare, cu bratele incrucisate si aruncam sageti in jur. Ce o fi crezut lumea? Asta de pe ce planeta e? Haide, hai, ia-ti si tu o figura mai simpatica. La naiba, e 1 deja si eu tot nu am chef de nimic. Cand…. bum! Se aude o melodie care imi place muuuult! Am afisat un ranjet din ureche in ureche si da-i cu dansul.

In sfarsit imi placea. Eram linistita, ma distram… etc. Uite o sambata fara cocalari stresanti! ( Dar m-am inselat :)) De continuat nu mai continui. Ca nu a fost suficient de amuzant. )

Azi e sambata. Ma sare randul. Nu am chef azi… dar va las cu o melodie care imi place muuuult de tot 8->… da-i cu piesa! :))

Si ar mai fi una care imi place mult dar nu imi permit sa o postez. 😀



2 gânduri despre “Pai daca-i bal, bal sa fie!

Lasă un răspuns

