El e

El e ce am visat de cand ma stiu. El e cel care imi alaturi si asta nu doar cand rad. El e alaturi de mine, el imi sterge lacrimile intr-o zi grea si imi alunga norii din privire. El ma vrea fericita, el ar face orice pentru asta.
El ma intelege, el priveste in aceeasi directie cu mine, el crede in visurile mele, el ma ajuta sa mi le implinesc. El e aici, oricand, gata sa ma asculte, sa imi spuna o vorba buna.
El nu e animalul meu de companie, el e egalul meu, cu propriile decizii, dorinte si idealuri. El nu joaca dupa cum ii cant eu, pentru ca stie ca nici eu nu voi face asta vreodata. El ma respecta, imi respecta felul de a gandi fara sa incerce sa imi schimbe conceptiile. El nu ma vede ca pe un copil incapabil sa aiba o parere, el are incredere in mine, iar eu voi face acelasi lucru pentru el.
El e cel pe care il privesc si simt ca ma pierd.
El nu e o afacere, nu e cel cu care „e mai bine” sa fiu. Mie nu imi ajunge sa fie „baiat bun”, eu vreau sa fie „baiatul meu”. El e cel pe care il aleg eu, nu e cel care vine cu capul plecat sa imi ceara o sansa.
El e… tot. Cine e el? Habar nu am. Dar stiu ca exista, e pe undeva, poate il cunosc, poate nu. Dar il voi descoperi candva.
Daca nu intelegi din prima ce spun, nu te chinui. Multi citesc, dar nimeni nu stie la ce ma refer de fapt. Pur si simplu azi am avut pofta sa scriu. Nu mai sunt frustrata.

Lasă un răspuns

