Know me better

Acum voi fi o mica plagiatoare, dar am gasit niste intrebari pe un alt blog si mi s-a pus pata sa raspund si eu la ele…

Care sunt lucrurile care te dezgusta cel mai mult la oamenii din jurul tau?
Mi-e scarba sa vad oameni care judeca dupa aparente, oameni care nu asculta, oameni carora nu le pasa…

Daca ai avea sansa sa iti schimbi viata cu cea a unei celebritati, care ar fi aceasta si de ce?
Kristen Stewart… cred ca e clar de ce :))

Cel mai prost obicei al tau este…
Ma scarpin la ochi… pe ochi 😀

Care sunt cele 3 lucruri la care nu ai renunta nici in ruptul capului?
Computerul, luciul de buze si… parfumul cred.

Care e primul gand cand te trezesti dimineata?
Vreau sa vina noaptea…

Daca ai avea o putere supranaturala, ce ai alege?
Sa zbor.

Daca ai avea puterea sa manevrezi timpul, ce ai alege? Sa il dai inapoi, sau inainte?
Inapoi. Sa traiesc ce am trait, poate sa schimb unele lucruri… dar la cum ma stiu sigur nu as sti cum. Nu vreau sa vad acum ce e in viitor, nu ar mai avea farmec nimic…

Care este cel mai jenant moment prin care ai trecut?
In general trec prin faze jenante… pot oricand sa merg pe strada si sa ma impiedic, sa alunec, sa ma inrosesc sau sa ma cert cu cineva. Tipic mie…

Care e animalutul tau preferat? Ai avut unul? Cum il chema?
Hamsterii. Am avut 2, Codu si Pisu.

Care este cel mai scump lucru pe care ti l-ai cumparat?
Habar nu am. Nu imi plac lucrurile extrem de scumpe, in orice clipa pot sa le distrug din neatentie 😀

Daca ai avea ocazia sa locuiesti in alta parte, unde ar fi?
Nu stiu, un loc langa mare, nu conteaza tara… dar hai sa zicem Portugalia 😛

Care este cea mai mare dorinta a ta?
Visul oricarui om. Sa ma simt implinita, sa am familia si prietenii aproape, un EL, un loc de munca… gen. Ah, da, o masina. Chiar mi-as dori :))

Lasă un răspuns

