Azi, lumea e a mea

Azi sunt fericită, e una din zilele în care zâmbesc cu tot sufletul. Ştiu că lucrurile mărunte sunt cele ce ne fac atât de fericiţi! Şi m-am gândit să scriu asta, ca atunci când mâ voi mai privi în oglindă şi voi vedea din nou făţuca tristă, să îmi amintesc câte motive am să zâmbesc!
Am părinţi minunaţi, pe care îi ador şi de la care am învăţat numai lucruri bune. Datorită lor sunt cum sunt, datorită lor azi ştiu ce înseamnă respectul, bunul simţ, decenţa, şi toate lucrurile esenţiale în viaţă.
Am prieteni buni, cu care mă distrez, cu care râd, cu care plâng, cu care mă cert şi cu care mă împac întotdeauna.
Încă mai am o speranţă că visul meu va deveni cândva realitate şi promit că am să fac ce depinde de mine pentru a mi-l împlini…
Am 22 de ani azi… sunt încă la început, deşi mă plâng mereu că sunt „bătrână”. Şi azi, toţi cei pe care ii iubesc au fost lângă mine şi m-au felicitat. Faţă în faţă, prin telefon, pe facebook…
Va iubesc mult de tot, şi sunt fericită că vă am!!!

Lasă un răspuns

