Poezia fara nume

Nu ştii şi nici nu vei avea vreodată idee
Câte bătălii se duc într-un suflet de femeie.

În ochii-mi verzi se zbat de-a pururi, curcubee şi furtuni,
Căci eu am semănat iubire, dar praf si pulbere adun…

Un gest mă făcea fericită, eu n-am nevoie de altceva,
Dar gesturile tale toate, s-au indreptat mereu spre ea.

Un zâmbet putea muta munţii, să mă mângâie putea,
Dar zâmbetele-ţi erau rare, nu le-arătai în preajma mea…

O vorbă era poezie, suna a cântec de demult,
Visam în fiecare clipă, vorbele să ţi le-ascult…

Dar tot ce-a fost legat de tine, astăzi parcă e poveste,
Ca visul care dimineaţa, când te trezeşti, se risipeşte!

4 gânduri despre “Poezia fara nume

    • Merciii! Am multe poezii, dar nu le-am publicat, din diverse motive… o sa incerc sa mai public din ele, cu riscul de a ma confrunta cu intrebari de genul: „da’ pentru asta pentru cine ai scris-o?”, etc… 🙂 Chiar acum am 2 poezii noi si incerc sa ma hotarasc… sa le postez sau nu… 🙂 Te pup si merci inca o data! 🙂

  1. Pingback: Tag: The secrets of the blogging | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

