Iubirea de azi

Iubiti-va mult, de aveti cu cine! Asta pentru ca e sarbatoarea iubirii azi… eu deocamdata am o alergie puternica la baieti, pupaceli & Co, dar asta nu ma impiedica sa va urez toate cele bune.

Am tot auzit pareri despre ziua asta, iar printre ele e si aceea ca „eu nu sarbatoresc draga, nu am nevoie de o zi anume sa ii arat prietenului/prietenei cat il/o iubesc”… ei, nu mai spune! Zau asa, daca ai nevoie de Revelion pentru a dansa hore toata noaptea, daca ai nevoie de Craciun pentru a te bucura de Nasterea Domnului, daca ai nevoie de Martisor pentru a oferi prietenelor/mamei/surorilor, etc, o frunza de trifoi sau mai stiu eu ce,  de ce nu ai avea nevoie si de sarbatoarea asta pentru a fi fericit ca ai langa tine o persoana care te intelege, te iubeste si iti e alaturi la fiecare zambet si fiecare mutra imbufnata? Si se presupune ca sunt reciproce sentimentele.

Am spus asta pentru ca e sarbatoarea noastra, pur romaneasca si trebuie sa o acceptam si sa o pretuim, repet, daca avem cu cine :)) Daca nu, faceti ca mine, azi, iubiti-va pe voi si mai mult, ridicati capul si mergeti inainte. 😉 Ca doar n-o sa fim singuri toata viata.

Si ca o paranteza, imi aminteam si de cei care sunt contra Valentine’s day. Pana aici toate bune, nici eu nu sunt de acord, strainii cu sarbatorile lor, noi cu ale noastre.  Problema apare cand ii aud cu „F**k Valentine’s day”… si ma gandesc ca una e sa nu iti placa, sa nu fii de acord cu sarbatorirea ei de romani si alta e sa injuri ziua unui sfant. In fine, sa-i lasam pe ei in ideile lor.

Acum ca m-am descarcat, ii las pe indragostiti sa isi planifice ieseala de asta-seara ( sunt optimista daca imi imaginez ca isi intrerupe cineva activitatile sa ma citeasca pe mine, dar in fine ).

Si nu uitati, copii, bucurati-va de persoana de langa voi, ca va spun eu, uneori e cam plictisitor sa fii single. 😉

Lasă un răspuns

