LOST

LOST ma simt eu de cand am terminat serialul. Si abia acum, dupa vreo saptamana, incep sa ii simt cu adevarat lipsa. Poate suna aiurea, copilaresc, dar acum simt ca imi lipseste o bucatica de suflet. Ciudat, am vazut zeci de seriale, de filme si nu am simtit ceva asemanator. Pur si simplu imi e dor de zilele cand vedeam cate 4-5 episoade cu sufletul la gura, tresarind la fiecare fosnit de iarba, la fiecare creanga rupta sau dinamita si mai stiu eu ce alt explozibil aruncat. LOST e pur si simplu special, cel putin pentru mine, printre persoanele pe care le cunosc, nu am reusit sa gasesc un alt amator ( macar pe sfert ). Am auzit de la ei ca e naspa, ca nu e cine stie ce, ca e asa si pe dincolo. Poate nu au avut rabdare sa inteleaga. Nici nu sunt prea multe de inteles din prima, ca in episodul „x” vezi ceva care abia in episodul „z” ti se explica. M-am si enervat, am si plans, am si ras, am si zic ca imi bag picioru’ ca nu mai inteleg nimic, dar l-am terminat. Parca acum regret ca vedeam 5 episoade pe zi. Mai bine vedeam unul singur si aveam pentru cateva luni. Dar nu, eu nerabdatoarea l-am terminat intr-o luna si ceva.

Eram clasa a 11-a cand am vazut prima data un episod. M-a fascinat din prima. Atunci ma uitam pentru Charlie, imi placea de el inca din Stapanul Inelelor, dar aici era asa dragut… ajunsese abia pe la sezonul 2-3 la tv, parca. Asteptam nerabdatoare duminica, iar episodul era parca prea scurt pentru cat as fi vrut sa vad odata. Ajunsese in perioada in care este distrusa statia „The Swan”, sau bunkerul, trapa, sau cum se mai traduce. Apoi nu stiu de ce nu m-am mai uitat. Anul trecut, sau cam asa… cand butonam telecomanda, am gasit unul din episoadele din sezonul 5, cred, la tv. Eram bucuroasa, vaaai, au scapat de pe insula, oaau! Dar abia acum, desi am internet acasa de vreo 3 ani si ceva, m-am gandit eu, ( cred ca am visat ceva ) sa caut serialul online. Si l-am gasit…

Si mi-e dor de eeeeei, de toti! Sunt o parte din viata mea 😀 Mi-e dor de Jack ( doctorul frumos foc salveaza-tot ), de John ( cu filosofia lui cu tot… ), de Kate, Charlie ( care pare ca nu e luat in seama, dar nu e deloc asa… ), de Boone ( frumusete de baiat 8-> ), de zapacita de sora-sa, pana si de de rautatea de Ben ( care e rau, nu e rau, e incredibil de rau, dar pare bun, e bun dar pare rau, ca sa fie bun la sfarsit, sau cel putin asa am inteles eu ), de grasutul dar apreciatul Hugo, de dura de Ana Lucia, de Miles – asiaticul sexy ( asa il vad eu ), Daniel fizicianul iiiincredibil, de Claire, cu accentul ei australian pe care ajunsesem sa nu il mai suport… de Sayid, de Sun si Jin, un cuplu extrem de dragalas… de Desmond cu al lui cuvant specific, „brotha'”, de mult-iubita lui Penny, cu accentul ala tare amuzant, de Richard, cu ochii aia superbi… de toti… si nu, nu i-am uitat, i-am lasat intentionat la urma… de Sawyer, tipul arogant, dar cu un suflet extraordinar de frumos, suflet pe care il lasa sa iasa la iveala mai ales prin iubirea pentru draguta blondina, Juliet. Ei doi imi lipsesc cel mai mult, iubirea lor…

Am asteptat finalul cu speranta ca totul se va clarifica, dar a fost un pic… dar doar un pic dezamagitor. Nu prea l-am inteles, dar vreau sa ma uit la ultimele episoade, poate limpezesc putin situatia 🙂

Lasă un răspuns

