Versuri

Nu trecuse doar o lupta … ci razboiul intreg il pierdeam.

Eram cazuta la pamant, sa ma ridic nu mai puteam!

Un razboi inceput de tine, stiind c-ai sa invingi …

Stiind ca ma omori, stiind ca ma distrugi …

Stateam singura-n casa, pe fata lacrimi imi curgeau,

Iar din sufletul pustiu mii de intrebari izvorau …

Eram, candva, in fata ta, dar ochii-ti erau fara viata …

Insa trupul meu ardea, sub privirea ta de gheata!

Stiam ca cel ce iubeste pierde tot, fiindca da tot ceea ce are,

Speram doar – visul moare la urma – dar m-ai ranit si doare.

Si … vezi? Te-am iertat fara sa regreti macar un pic,

Am uitat ce mi-ai facut, nu vreau sa-mi amintesc nimic.

Uneori ma mint si-ncerc sa-mi spun ca nu te mai iubesc,

Dar amintirea ta iubita ma face sa ma razgandesc…

Intind mainile spre tine, dar imi revin goale la piept,

Ma imbratisez din nou singura … degeaba te astept …

Mi s-a parut ca te-am zarit pe strada, insa m-am inselat,

Te iubesc atat de mult, incat in oricine te vad reflectat!

De cate ori am crezut ca intr-o zi am sa te uit,

De-atatea ori tu m-ai intors din drum si m-ai facut sa te ascult!

Nu fotografiilor tale, ci tie, privindu-te in ochi, vreau sa iti spun ca te iubesc,

Dar ele sunt singurele lucruri ce de tine-mi amintesc…

Privind ochii pentru care m-am indragostit atunci de tine

Si pentru care te iubesc acum, desi nu-i bine…

Tu esti raza mea de soare, tu … esti ingerul meu,

Dar cum sa mai cred in tine daca-mi faci asa mult rau?

Si totusi acum esti in fata mea si-mi spui ca-ti pare rau,

Dar cum as mai putea sa cred in cuvantul tau?

De ce ma privesti asa … cu ochii ce sunt doua comori,

Stii ca ai cei mai frumosi ochi si cu ei ma omori…

Ti-ai dat seama c-ai gresit si-ti doresti sa fim din nou doi…

M-ai pierdut de-atatea ori…si-acum ma vrei inapoi?!

 

2 gânduri despre “Versuri

Lasă un răspuns

