„Şoping”

Aşa păţeşti când mergi cu sacul la pomul lăudat… am aflat acum mai bine de o lună de deschiderea primului magazin „H&M” din România, timp în care mi-am facut lecţiile, am scotocit prin infinitatea de site-uri „feşăniste”, să aflu ce se mai poartă, ce nu se mai poartă, să fiu cât de cât informată înainte de a începe marea „călătorie”. Am mai trecut printr-o experienţă neplăcută, anul trecut, când am mers la fel de plină de speranţe într-un mall… dar de data asta a fost sub orice critică.

Se spune că românul e prea sărac pentru a-şi permite lucruri ieftine. Sunt de acord, decât ceva ieftin si de proastă calitate, mai bine ceva mai scump dar care poate fi purtat mai mult de un sezon. Se pare că m-am înşelat.

Am colindat magazin cu magazin, dar nimic nu m-a impresionat. În primul rând, hainele păreau terfelite, mototolite, unele scămoşate, ceva după părerea mea, inacceptabil pentru preţurile afişate. În al doilea rând, nu mi-au plăcut materialele rochiilor, mi s-au părut greoaie, prea sobre pentru nişte croieli finuţe. Iar în al treilea rând, ce găsisem eu pe net nu prea se potrivea cu ce am vazut acolo. Imposibil de găsit o bluziţă simplă, drăguţă, o fustă vaporoasă, o rochiţă uşoară, in culori vesele… chiar o rochiţă aş fi vrut, ceva să mearga pentru mai multe evenimente, o ieşire în club, o plimbare seara, etc… dar nu! În schimb zeci, sute de bluze şi rochii cu imprimeuri mici, florale, pe culori seci, neutre, de maro, negru, bej, gri… jachete de piele care în unele cazuri poate nici nu era piele, blugi aproape identici la diferite magazine, doar preţul diferenţiindu-i… pantofi care la mine în oraş sunt deja uniformă şi în plus au tocuri „supranaturale” ( hello, mai existăm şi noi, cele inalte! )…

Iar acum, cireaşa de pe tort… la minunatul magazin, pe care il aştept de atâta vreme… cozi interminabile! Pază, televiziune… sutele de fete stând cuminţele la rând… nu am avut răbdarea necesară pentru a sta ore întregi acolo, aşa că am mers la un pet shop, am cumpărat ceva bun de păpat pentru micuţul meu hamster pofticios şi am schimbat rapid mall-ul. Dezamăgită, pentru că voiam să văd ce marfă au, pe site-ul pentru România am găsit o rochiţă superbă… dar in fine…

Din nou plină de speranţe, am mers cu prietenele şi în mallul de la Piaţa Sudului, de unde, după „căutări seculare”, care au durat in jur de o oră, am plecat cu o pereche de blugi… ( yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah! ), foarte drăguţi şi surprinzător de accesibili ca preţ. Şi culmea, a fost ultimul magazin cu haine pe care l-am vizitat. Pimkie e firma cu pricina şi pot spune că a fost unul din magazinele cu hăinuţe chiar simpatice şi nu foarte scumpe. Acum rămâne de văzut calitatea.

Concluzia… cred că nu mai calc curând într-un mall…  poate după ce se liniştesc apele la H&M şi merg să vânez acea rochiţă… dacă nu găsesc în altă parte până atunci.

P.S. Sunt doar păreri personale, neavizate… spun ce am văzut şi cum mi s-a părut.

3 gânduri despre “„Şoping”

    • Ce ai tu cu fata daca ea asta a vazut si asa i s-a parut? Nu sunt din Bucuresti insa stiu ce rahaturi gasesti intr-un mall si ce inghesuiala era la H&M la deschidere…asa ca masoara-ti cuvintele, Catalin! Si nu-i pata numele lui Bote, folosindu-l tu pe post de pseudonim, fii bun.

Lasă un răspuns

