Mi-e ciudă

Şi mi-e ciudă rău de tot. Să-ţi spun si de ce… sunt fană Radio Zu. În fiecare vineri şi sâmbătă, au loc „Zu Party”-uri, vinerea în Bucureşti, sâmbăta în alte oraşe ale ţărişoarei noastre minunate. Până aici toate bune şi frumoase… problema e că eu stau la 70km de Bucureşti şi tot nu am ocazia să ajung la un party… în schimb cei de la cuca măcăii, de prin Oradea, Cluj, etc, au, că le vine party-ul la botul calului. Vreau şi eeeeeeu, nu-i corect, nu mă mai joc! :((

2 gânduri despre “Mi-e ciudă

  1. ei haide! nu-i chiar asa de grav! Si eu m-am umplut de ciuda ca cei de la ZU nu pot veni la mine in Iasi pentru ca „nu au statie” aici;) Asta este. Stii ce am facut eu cand am vrut sa ii vad? Trenul si-am tulit-o la ei la Bucuresti si-am dat navala in studio la ei;)

Lasă un răspuns

