Am un vis…

Îmi place noaptea, îmi place sa privesc cerul… aş sta ore întregi nemişcată, cu ochii ţintă spre stele. Îmi place să desenez cu ele, îmi place să simt aerul răcoros al nopţii mangâindu-mi chipul. Am Argeşul în spate şi Dunărea în dreapta şi în faţă… e puţin ciudat aerul, noaptea, dar mie îmi place.

Visul e altul. :”> să găsesc individul care ar fi dispus să stea lângă mine. Să găsesc individul pe care să îl plac şi să stea lângă mine, să ne uităm la cer ca mâţa în calendar. E un lucru atât de simplu, dar atât de greu de realizat… oare îmi voi împlini visul vreodată…?

Un gând despre “Am un vis…

Lasă un răspuns

