Dragoste secretă

E noapte iar şi-o voce îmi rosteşte numele…

Simt că plâng dar nu îmi pot simţi lacrimile,

Încerc să-l strig dar ştiu că nu mă poate auzi,

Vreau să cred că ştie, oare cât mă mai pot minţi?

Întind mâna spre el, dar totu-i doar în mintea mea,

Ridic ochii şi sper că acum îl voi putea vedea…

Lacrima nevăzută, de pe obraz încerc să o alung,

Deşi n-o văd, mă doare şi în braţe aş vrea să-l strâng.

În colţul meu, tăcută, încerc să-i sorb orice cuvânt,

Chiar de nu-l văd, mă vede, fără să ştie cine sunt.

Chiar de va trece timp şi anii in suflet îşi vor pune-amprentă,

El va rămâne veşnic, prima dragoste secretă…

( Miercuri, 13. aprilie.2011, 03 a.m. )

Lasă un răspuns

