Bibelou in propria viaţă

Mă simt pierdută… o păpuşă de porţelan, un bibelou uitat într-o vitrină prăfuită pe lângă care toţi trec, admiră si merg mai departe, fără a îndrăzni mai mult. Sunt un copil rătăcit într-un trup de femeie,  sunt suma tuturor visurilor, dorinţelor şi frustrărilor mele adolescentine. De aceea, pe aceia care se opresc îi alung, ei nu vor să-mi ofere ce caut. Ei propun relaţia liniştită a doi oameni maturi, dar ceea ce nu ştiu ei e că de asta fug cel mai tare. Ce nu ştiu ei e că eu încă sunt adolescenta rebelă care nu  a trăit ce trebuia, la momentul potrivit, şi încă speră la o legătură nebună, veselă, cu pasiunea momentului, cu bucuria unei clipe, trăită intens. Ei nu ştiu nimic…

( Asta ca să şi explic de ce se numeşte blogul „bibelou” )

5 gânduri despre “Bibelou in propria viaţă

  1. Ce dragut. La inceput nu intelegeam ce vrei sa spui..Dar dupa ce am citit…a 3-a oara..am inceput sa deslusesc. Mai rar femei care sa caute tocmai veselia si nebunia aceeia de liceean…Sper doar sa gasesti curand ce cauti pentru ca si cautarea asta…te poate obosi…Si cand ai obosit…de obicei trebuie sa te opresti…si sa te multumesti cu ce ai pe moment…

Lasă un răspuns

