Cretinism, sau…?

Mă uitam de dimineaţă la televizor… de fapt „mă uitam”, e mult spus… ascultam muzică doar, în timp ce îmi făceam ordine prin cameră. Când, din întâmplare, mi-am aruncat ochii spre ecran. Ce văd pe banda de jos? „Hello Y tv! Sunt X de nush unde. Aş dori şi eu nr lui Lady Gaga.” Sau ceva de genul ăsta. Dar eu mă întreb… cât de cretin să fii să spui asta? Indiferent că e vorba de Lady Gaga sau oricare alt artist, nu o să îţi dea nimeni numărul, din multe motive: dacă ar sta la palavre cu noi toţi, nu ar avea timp să-şi facă meseria, care o fi ea.  Dacă numerele vedetelor s-ar găsi pe toate gardurile, nu ar mai scăpa de fanii insistenţi sau mai rău, puţin dezechilibraţi psihic. Şi pe lângă asta… ce Doamne-iartă-ma să vorbeşti tu cu Lady Gaga?? Vrei numărul pentru ce? Te ţine buzunarul să suni în America sau mai ştiu eu unde? Doar ca să îi spui: „I’m your biggest fan!”, când, de fapt, cred că nici măcar nu ştii cum o cheamă! Nu că eu aş şti, dar măcar nu-i sunt fană. 🙂

Lasă un răspuns

