Nopţi senine

Ai avut vreodată răbdarea de a inspira câteva minute aerul unei nopţi de vară? Mie îmi place atât de mult… oricât de mult timp aş petrece, gânditoare, la fereastră, tot nu m-aş sătura. Îmi trec atât de multe prin cap… prin suflet… mă linişteste şi mă agită în acelaşi timp…

Simt că mi-e dor de cineva… de ceva… dar nu reuşesc să-mi dau seama de cine şi de ce, simt că îmi doresc să fac ceva şi nu ştiu ce, mi se face un dor nebun de mare, de valuri, de răcoare şi de adierea vântului, mi se umple sufletul de iubire, o iubire imensă pe care nu am cui să o ofer, încă…

Îmi revin în minte amintiri, din nu ştiu ce perioadă, lucruri pe care poate nici nu le-am trăit, poate doar le-am visat, dar îmi sunt dragi sau dimpotrivă, ca nişte fapte reale.

Şi toate astea, în câteva minute… ciudat de simplu, ciudat de complicat în acelaşi timp… cred că e din cauza mirosului de tei :))

3 gânduri despre “Nopţi senine

  1. Ai dreptate,mirosul nopstilor si a diminetilor de vara nu se compara cu nimic. Mie imi da o senzatie asa de frumoasa, ma face sa ma simt mai mica , copilaroasa, optimista, sa iubesc viata:) Felicitari pentru postare!

    Bloggy Betty

  2. Pingback: Nopți senine… cu tine. | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

