O sâmbătă

…sau cum am petrecut eu week-end-ul.

M-am trezit de dimineaţă, cu gândul la bretonul care îmi pica în ochi. Am fugit la coafor să mă ciunţesc, că nu mai era de trăit cu aşa ceva. În fine, m-am făcut „gigea”.

A urmat o zi şi o dupa-amiază lungă, lungă, cu garnitură de „Fetele Gilmore” şi câţiva nervi, dar nu-i bai, ştiam că urmează seara cu al ei Bute.

Am ajuns la restaurant, ne-am înarmat cu câte o bere rece şi am aşteptat „the moment”. M-au enervat pauzele prea dese. Părerea mea e că în loc de publicitate, puteau să ne lase să vedem ce se întâmpla acolo. M-a enervat şi că Andra a cântat imnul, că deh, era cu ProTv-ul… nu am nimic cu ea, îmi place, dar mai sunt şi alţii. În fine. Momentul „căderii” lui Mendy  (Yeeeeeeeee!) aproape că nici nu l-am observat, românul nostru drag fiind atât de finuţ aparent… :)) M-au supărat meltenii noştri care l-au huiduit pe francez la început, dar nu ştiu ce mă miră, aşa e neamul nostru preaiubit.

Prea repede a trecut. Am aşteptat ore întregi, ca să se sfârşească în câteva minute. 😀 Am plecat somnoroasă acasă, unde nu am putut adormi din cauza muzicii din club ( clubul fiind la 6-7 străzi de mine ), mai exact Never be Alone – Deepside Deejays… şi nici căldura nu mă ajuta prea mult.

Într-un final am reuşit să adorm, chinuită de căldură şi de durerea de mână cauzată de aerul condiţionat. Ce zi perfectă!

Cel puţin am avut azi o mare satisfacţie: să văd la ştiri cum a fost huiduită doamna ministru aseară. Ihaaaaa! Am zis. Hai pa-pa! :))

P.S. Bine, Buteeeeeee!

2 gânduri despre “O sâmbătă

Lasă un răspuns

