5 senses…

5 simţuri şi toate amorţite… am mai trecut prin asta şi mi-am promis că nu o să o repet. Şi iată-mă… aici din nou, trecând prin aceeaşi mizerie, parcă mai aiurea, pentru că de data asta totul pare ok, deşi  simt că nu e. Ştiu că în trecut am greşit de multe ori, dar factura mi-a venit şi am plătit-o. Păcat că nu am cerut chitanţă, să o dovedesc cumva.. pentru că acum chiar nu ştiu unde greşesc!

M-am săturat să aud acelaşi rahat de „trăieşte-ţi viaţa” tot timpul şi peste tot. Cum să mi-o trăiesc când văd că alţii o trăiesc în locul meu, când văd că alţii se strecoară în viaţa mea cu intenţii bune (pe bune?!), mi-o dau peste cap şi pleacă fără să lase ordine în urma lor, când pleacă fără un cuvânt, fără să spună de ce au venit dacă ştiau că oricum or să plece curând??

Vreau doar să înţeleg ce se întâmplă…

Un gând despre “5 senses…

  1. Oau. M-am chinuit putin sa-mi dau seama ce as putea sa-ti raspund. Si tot nu am reusit. Si asta din cauza unui gand ce mi-a trecut in minte si nu prea a mai vrut sa iasa de-acolo. Incerc sa-mi dau seama ce te-a determinat sa postezi randurile astea…cine e cauza supararii tale! Aici, a intervenit ghiavolul ala de gand…. 😦 Trebuie scos din minte ca nu-i ok…nu e deloc…

Lasă un răspuns

