Comentator amator.

Atât am aşteptat meciul Steaua-Oţelul şi la sfârşit am fost dezamăgită teribil…

Înainte de meci am „admirat” imagini din tribune, cu o adunatură de „hooligans” semi-dezbrăcaţi, care se băteau de mama focului, ca nişte români adevăraţi. Atât ştim, atât facem. Am putut admira de asemenea nişte bannere extrem de inspirate… „Lucian Bute” „Cum te prinde, cum te #¤%&” (am omis cuvântul din bun simţ numai), ceea ce dovedeşte încă o dată inventivitatea românaşului. Nici nu am avut timp să mă uit care „tabără” de suporteri a scris asta, dar nici măcar nu contează, oricum e naşşşşşpa treaba.

În fine, începe meciul. În primele secunde se accidentează unul dintre micuţi. Da, da! Cum ai reuşit, frate???

După vreo 10 minute, şoc! Gol Oţelul! Am rămas cu gura căscată, când vine vestea salvatoare! Offside, deci e anulat! Ihaaaaa! Puţin a durat minunea, aia pesemne fusese încălzirea, că numaidecât a urmat un gol, frumos ce-i drept.

Au urmat multe încercări din partea Stelei de a ajunge la poartă. A naibii minge nu voia sa intre! Prin stânga, prin dreapta, pe deasupra! Poarta parcă fugea!! :)) Neneaaaaaaa! Dacă tot mutaţi poarta aia, măcar mutaţi-o în direcţia mingii!!!

Puţin mai încolo, un stelist alerga vioi, apoi a căzut din senin, fără ca măcar să aibă contact cu mingea. Exact ca vorba aia: alergi de unul singur şi ieşi pe locul doi.

N-am înteles exact care a fost faza cu dezbrăcaţii din tribune care s-au întors cu spatele. Adică eu n-aş fi dat bani pe bilet ca să urmăresc meciul cu fundul. Da, ştiu, sunt chitroasă.

Mi s-a părut un meci slăbuţ, sau cam atât a văzut ochiul meu neavizat. Şi nici n-a câştigat Steaua! Shiiiiit!

Concluzia e una singură: nenea Gigi, ai să-mi dai 10 lei pentru popcorn, seminţe şi bere!

P.S. Mi-a zis cineva să tac dacă nu ştiu despre ce vorbesc… ei şi? Eu n-am dreptul la o părere?

Lasă un răspuns

