Belle

Acum o vreme, cred că sunt câteva luni de atunci, un prieten de pe facebook mi-a dat să ascult această melodie. Am iubit-o din primul moment. Iubesc muzica franţuzească, dar piesa asta… e mult peste tot ce am ascultat până acum. Ce voci… atât de diferite şi totuşi superbe, fiecare în felul ei. Nu am ştiut că melodia face parte dintr-un musical, Notre Dame de Paris, până de curând, când am scotocit prin universul youtube. Şi m-am îndrăgostit pentru a doua oară.
Am vrut să văd întreaga piesă şi asta mi-a luat câteva ore bune. După scena finală… m-am îndrăgostit a treia oară. Şi m-am îndrăgostit atât de tare, încât nu am vrut să mă uit la varianta rusească şi italiană, sau la un alt musical care „îmi făcuse cu ochiul” acum o vreme, de frică să nu îmi placă la fel de mult şi să mi-o dea jos de pe piedestalul pe care o urcasem. Până azi, când mi-am făcut curaj şi m-am uitat la „Belle”, în italiană şi rusă. Mi-am dat seama că a fost o prostie din partea mea, nici măcar nu se apropie de nivelul celei franţuzeşti. Limba franceză are subtilitatea şi rafinamentul ei, nu poate fi comparată cu nicio alta.
Nu mai am nimic de spus. Vă las clipul cu partea mea favorită din piesă, plus primul clip, în caz că vrea cineva să o vadă. Dar aveţi cuvântul meu că e superbă, merită!


P.S. Garou, je t’aime!

P.S.2. Mi-aş dori să văd aşa ceva, live…

Lasă un răspuns

