Femei şi femei…

De o vreme, sau cel puţin de o vreme am observat eu, s-a înteţit lupta dintre femeile slabe si cele plinuţe. Cele slabe bat cu pumnul in masă că ele deţin secretul frumuseţii şi că femeile cu 5 kg in plus faţă de ele sunt câh. Pe de altă parte, cele mai „înzestrate” de natură susţin că ele sunt mai privilegiate, pentru că „ai pe ce pune mâna”.

Dar eu mă întreb, cine Doamne iartă-mă o fi fost primul care  a scornit tâmpenia cum că dacă esti puţin mai plinuţă eşti mai prejos decăt cele slabe, care se consideră buricul pământului? Dobitocul care a spus asta pentru prima dată merită un pumn între ochi.  La urma urmei, de ce a fi plinuţ e un defect şi a fi slab e o calitate? E ca şi cum a avea ochii verzi e frumos şi a avea ochii căprui e urât.  De unde etaloanele astea? De unde atâta rigiditate în gândire? Cine stabileşte standardele? Tot nişte oameni, care au defectele lor, frustrările lor, fixurile lor. Dar vin să ne impună nouă ce se presupune că e frumos de parcă am fi nişte păpuşele pe sfori, incapabile de a gândi singure. Culmea e că multe femei iau in seamă toate mizeriile, se înfometează şi mor pe capete din cauza anorexiei. Doar pentru că… „fată… e mişto să fii slabă, hai la o apă plată”.

Pentru mine, ca simplu om, privitor in ansamblu, nici nu contează 3-5 kg în plus. Problema apare când, băiat sau bărbat fiind, dai peste o tipă de 150 de kg, mâncătoare de shaorma cu de toate, care se îmbracă în haine mulate crezându-se femeia fatală, apoi vine la tine şi vrea pup. În cazul ăsta e normal să fii scârbit. Dar mai mult de atitudinea ei decât de grăsime.

Părerea mea e că fiecare trebuie să găsească un echilibru, nici să se înfometeze, nici să mănânce până plesneşte pentru că vezi-Doamne, nu îi pasă de felul cum arată. Dincolo de aspectul fizic, trebuie să arăţi că ai grijă de tine, de sănătatea ta. Dacă se vede că eşti îngrijită, aranjată, sigură pe tine, nu o să mai observe nimeni că ai 60 de kg în loc de 55, sau invers, 45 în loc de 50.

Şi dacă totuşi vrei să scapi de câteva kilograme, fă-o pentru tine, nu de dragul modei, pentru că aşa a spus Z, creatorul de modă, că e bine şi frumos. Şi eu am fost mai plinuţă decât acum. Nici acum nu sunt model, dar mă simt bine în pielea mea.  Şi asta contează cel mai mult.

 Acestea fiind spuse, vă doresc o zi superbă! 🙂

3 gânduri despre “Femei şi femei…

  1. Cu intarziere ti-am citit si de data asta mica incursiune in lumea bloggingului. Da, e o problema destul de des intalnita intre voi, domnisoarele/doamnele de azi.. Mie unul…nu-mi pasa asa de mult. E cum ai spus tu…Atata timp cat exista un echilibru….5 kilograme in plus sau in minus sunt de nevazut. Conteaza mult mai multe alte aspecte decat ala al greutatii. Asa-i?

  2. Am si eu cateva amice, care mananca din 2 in 2 zile. Toata ziua se cantaresc ca sa vada daca s-au mai ingrasat sau nu. Mi se pare penibil.
    Asa cum ziceai si tu in post, nu conteaza 5-6 kg in plus daca ai ceva in cap.

Lasă un răspuns

