Eu – tu – şi tot ce e între noi.

Nimeni nu e perfect, sunt conştientă de asta. Cu toate astea, cine ne poate împiedica să ne creionăm în minte cum vrem să se arate cel sau cea cu care vrem să fim? Mai mult ca sigur nu vom găsi acea persoană exact cum ne-am imaginat-o, dar asta nu ne opreşte să visăm! Şi nu îmi spune că tu nu ai o idee despre cum ai vrea să fie acea persoană care să te întoarcă pe dos, că deşi îmi pare rău să ţi-o spun din start, dar eşti un mare ipocrit! De mici copii tot „speculăm” pe tema asta, nu ştiu cât va deveni realitate, dar hai să începem.

Azi vreau să înşir o serie de caracteristici pe care vreau (de fapt nu neapărat vreau, ci mai degrabă îmi doresc) să le aibă un posibil iubit. Şi mai exact, punctele comune pe care mi-aş dori să le avem, ca să ne fie mai bine amândurora şi să nu iasă cu scandal. Asta, ca să explic mai bine, nu înseamnă că pe baza acestor criterii „aleg” eu. Sunt doar de amuzament. 🙂

În primul rând, să avem aceleaşi gusturi muzicale, sau aproape aceleaşi. Iar dacă nu se poate, măcar să îmi respecte preferinţele, oamenii care „îmi calcă în picioare gusturile” cu replici gen: „cum poţi asculta aşa ceva?” mă scot din sărite! Ok, nu îţi place,  eşti liber să ignori. 🙂

Apoi, îmi plac băieţii carora le place fotbalul măcar la acelaşi nivel cu mine. Nu ştiu de ce, un tip care nu se uită la fotbal parcă nu-i băiat, bărbat… măcar o mică idee, acolo, să aibă şi el. Iar dacă e stelist, sunt o norocoasă. :)) Bineînţeles, nici prea obsedat să nu fie, să-şi bată iubita că i-a pierdut echipa preferată un meci… 😀

Acum, poate cel mai important aspect, care nu e doar în glumă spus… să fie un om glumeţ, cu care ai ce vorbi, cu care poţi face glume de orice fel, pentru că va avea replică. Eu obişnuiesc să fac glume din orice, haz de necaz, aşa că cel de lângă mine aş vrea să îmi semene, ca să nu turui degeaba toată ziua, singură, fără răspuns. :)) Nu îmi plac tipii „de birou”, cu costum şi cravată, pentru că oricât de sexy ar arăta unii… dacă firea le e la fel de scorţoasă şi sobră precum costumul… n-am făcut nicio afacere. :)) Evident, există şi excepţii. 🙂

Să îi placă marea… pentru că mie nu îmi place muntele aproape deloc… şi ar fi cam greu de împăcat gusturile…

E de ajuns? Hai că nu sunt multe, ne mai distrăm şi noi! Şi cum vrabia mălai visează, eu v-am pupat, noapte bună!

6 gânduri despre “Eu – tu – şi tot ce e între noi.

Lasă un răspuns

