Munci.

N-am lucrat „la viaţa mea” decat vreo lună, dacă adun zilele petrecute la muncă… suficient, aş zice eu, pentru a-mi da seama că de cele mai multe ori nu sunt pe aceeaşi lungime de undă cu şefii. Sau, pentru a mă convinge că doar prin experienţă pot înţelege cam cum stă treaba.

Până acum am învăţat doar că: dacă nu vorbesc, sunt timidă, dacă vorbesc sau îmi susţin o idee, sunt orgolioasă. Dacă fac ce mi se spune, sunt lipsită de iniţiativă, dacă fac ceva de capul meu, e greşit. Dacă mi se spune ora la care să vin într-o anumită zi şi o respect, cu siguranţă locul e inchis. Dacă vin a doua zi la aceeaşi oră, am întârziat. Dacă mă ofer să ajut, nu are nimeni nevoie de ajutorul meu, dacă nu mă ofer, sunt mustrată. Dacă mă aşez 2 clipe, „aici nu se stă!”, dacă îmi fac de lucru permanent, „mai ia şi tu o pauză!”… şi cel mai important… dificultatea jobului se află pe parcurs, nimeni nu îţi va spune de la început că e greu… toţi încep cu „nu-i mare lucru de făcut aici!”… după primele zile asta se transformă în „nu e chiar atât de uşor!”

Sunt curioasă de ce nimeni nu pune cărţile pe masă de la început… ?

2 gânduri despre “Munci.

  1. pentru ca majoritatea se ascund dupa deget…e mai usor sa menajezi si sa ajungi unde vrei decat sa spui lucrurilor pe nume…pacat insa ca la un moment dat iti dai seama ca menajarea aia nu iti face decat rau, nu bine.

    • Mda… asa e. Dar as prefera sa stiu de la inceput ce inseamna locul ala de munca, ce trebuie sa fac si cel mai important… sa stiu cat de greu va fi. M-am lovit de asta si a fost foarte naspa. La interviu mi-a spus „nu-i mare chestie, e simplu!” iar dupa cateva zile… „aici e greu, trebuie sa fii nu stiu cum si nu stiu cum, tu esti prea timida!”. Timiditatea se observa imediat si nu dispare in 2 zile. Ce ti-e si cu sefii astia… 🙂

Lasă un răspuns

