Ziua Zu!

 

… sau cea mai frumoasă zi din viaţa mea. Azi, Radio Zu, postul meu preferat de radio, a împlinit 3 anişori. E tinerel, dar face atâţia oameni fericiţi!

Până azi cunoşteam nume, id-uri şi vorbe, păreri… azi am cunoscut oameni! Oameni minunaţi, oameni frumoşi, oameni veseli! Oameni cu care m-am simţit… perfect. Da, „perfect” e cuvântul potrivit pentru ziua ce se încheie!

Vă iubesc mult, Zurliii mei! Radio Zu, îţi multumesc că exişti!

Aş vrea să spun multe, mult mai mult decât ce am zis, dar nu am cuvinte!

P.S. Vezi totul  aici!

7 gânduri despre “Ziua Zu!

    • o promisiune din partea unui ZUrliu care a muncit mult pentru ca ziua asta sa fie posibila: Pe viitor…o sa-i urcam pe pereeeti!!!! O sa fie si mai tare! Din ce in ce mai tare!!! Noi suntem FORZA ZU!

  1. Pingback: Un fel de verde ZU și rozul tomnatic | Bibelou's Blog

Lasă un răspuns

