„De obicei nu crezi până nu vezi cu ochii tăi dacă se poate…”

…ca visurile să devină realitate!

Şi acum o vreme eram în stare să te înjur dacă îmi ziceai asta. Aveam impresia că sunt cel mai ghinionist om… că mie nu mi se întâmplă nimic bun, niciodată. Până acum o săptămână şi ceva, când „mi-am luat lumea-n cap” şi-am plecat la Bucureşti, la întâlnirea cu ZUrliii mei. Eu, cea care nu ieşea mai departe de părculeţ.

A fost minunat, dar lipsea ceva… parcă nu era de ajuns. Aşa că… am decis să repet experienţa. Mi-am făcut băgăjelul şi am plecat iar la Bucureşti, dar la concert. Ce concert? Zu Kids on the Block! Au vrut să ne facă să ne simţim ca nişte VIP-uri şi… au reuşit! Pentru că a fost cea mai mişto noapte din viaţa mea! Am făcut o mulţime de poze cu cei ce au cântat+cei de la Radio ZU, mi-am văzut prietenii pentru a doua oară, pentru că în primul rând pentru ei am mers acolo… şi i-am văzut într-un final pe cei de la Voltaj! De ani de zile aşteptam momentul… şi în sfârşit s-a întâmplat! Ce mai e de zis? Ca şi data trecută, nu am cuvinte să descriu! Am rămas cu cele mai mişto amintiri… cu chestii care chiar dacă nu se vor mai repeta vreodată, sunt fericită că le-am trăit!

Acum urmează dovezile celei mai tari nopţi ever! Mai are vreun rost să zic că iubesc ZU şi ZUrliii mei?? Asta se ştie deja!

Ai aici clipul cu pozele noastre şi imnul fanilor ZU!

Lasă un răspuns

