Dragă Moş Crăciun…

… mi-au zis că nu exişti, dar eu nu îi cred, Moşule! Ştiu că exişti pe acolo pe undeva şi ciuleşti urechile la dorinţele noastre, ca să i le transmiţi lui Dumnezeu… Moşule, eu sunt fată mare de-acum, nu se cade să îţi mai cer jucării, dar totuşi îmi doresc şi eu câte ceva… îmi doresc sănătate, pentru cei dragi în primul rând şi dacă mai rămâne, vreau şi eu. Îmi doresc să am în continuare ce am „adunat” până acum… o familie frumoasă şi prietenii mei, vechi şi noi… îi iubesc pe toţi, le mulţumesc că există şi îi vreau aproape! Şi dacă nu cer prea mult, Moşule… aş vrea să îmi văd curând iubitu’… îl iubesc mult, Moşule… şi nu vreau decât să fie aproape de mine şi să mă iubească!

O să fiu fată cuminte, Moşule, îţi promit!

Cu drag, Dana

Lasă un răspuns

