2011

A mai trecut un an. Un an frumos. Un an cam lipsit de acţiune, dar puţinele evenimente au fost destul de importante. Anul ăsta am cunoscut oameni pe care îi admir de mult timp, am legat prietenii, m-am îndrăgostit… am râs, am plâns, m-am despărţit, m-am împăcat, m-am distrat, am făcut câte puţin din toate.

M-am şi schimbat puţin… am devenit puţin mai optimistă, mai încrezătoare (nu te mai uita aşa, am si momente când cedez, sunt om!), pentru că mi s-au îndeplinit multe dorinţe. Pentru că am crezut. Pentru că încă mai cred. Şi o să reuşesc să fac tot ce mi-am propus!

La mulţi ani, 2012!

2 gânduri despre “2011

Lasă un răspuns

