Post scriptum

Am promis că o să trecem împreună peste toate,

Dar oricât am vrea, ne lovim de realitate…

Am promis cândva că nu te las să mă pierzi,

Dar m-ai pierdut deja… când ai incetat să crezi.

Mi-a rămas un singur lucru: astăzi ştiu ce se simte,

Când spui „te iubesc” şi ţi se răspunde cu aceleaşi cuvinte.

Dacă simţi ceea ce simt, se numeşte iubire,

Deşi am învăţat că nu-i de-ajuns pentru fericire…

Mi-e dor să te strâng în braţe, mi-e dor să te sărut…

Îmi e atât de dor de tine, te iubesc atât de mult!

Mi-e dor de tot ce-a fost şi n-a putut fi continuat,

Mi-e dor de tot ce distanţa dintre noi mi-a luat…

(18 noiembrie 2011)

4 gânduri despre “Post scriptum

Lasă un răspuns

