Ţie îţi ajunge iubirea?

Iubirea are puterea de a ne schimba… din iubire şi pentru iubire străbatem ţări întregi, continente…

Din iubire se naşte arta, sub cele mai frumoase forme.

Iubirea e un miracol, pentru că din iubire dăm viaţă unor noi oameni… cu iubire îi creştem şi îi formăm… dacă nici asta nu e o minune… atunci ce?

Iubirea e motorul vieţii, fără ea nu am fi decât nişte roboţi, nişte fiinţe fără niciun scop pe pământ… fără ea nu avem nimic, în schimb cu ea ne putem construi un univers propriu minunat!

Acum… mai poate spune cineva că nu ii ajunge iubirea, când iubirea e de fapt lucrul în jurul căruia se învârt toate? Eu pot spune că îmi ajunge. Ştiu că mă poate motiva, că mă poate schimba, ştiu că dacă am iubire… sunt un om norocos!

2 gânduri despre “Ţie îţi ajunge iubirea?

Lasă un răspuns

