Imma’ a Miss!

Oamenii ăştia îmi fac fiecare zi mai frumoasă. De când i-am cunoscut, sunt mai fericită! Am atâtea amintiri frumoase legate de ei… de un an sunt ZU cu normă întreagă şi nu am de gând să renunţ vreodată la ei.

Si ca să fac un rezumat al acestui an… zic că întâi  fost radio-ul căruia îi sunt fidelă de vreo 2 ani, apoi au urmat zurlicii de pe wall, care mă fac zilnic să râd. A urmat un premiu mult aşteptat, tricoul meu. În septembrie mi-am cunoscut prietenii până atunci virtuali şi preferaţii de la radio. În octombrie am petrecut cu ei şi mi-am mai împlinit un vis… în noiembrie au venit ei la mine în oraş şi m-am distrat din nou! Iar în februarie… zuzii mei s-au pus pe concursuri şi dat premii. Am participat la un concurs organizat de o mână de fani devotaţi, pe facebook. Şi… spre marea mea surpriză, l-am câştigat! Cu alte cuvinte, de ieri sunt Miss ZU fan.

Tare, zic eu. 🙂

5 gânduri despre “Imma’ a Miss!

  1. Hello,
    Diana sunt de pe zumzalaca.blogspot.com
    if you remember me…
    Mi-am facut un blog s-aici si I need a little help!
    Poti sa ma adaugi si pe mine in blogroll? eu te-am adaugat pe tine!
    Thanks!>:D<

Lasă un răspuns

