Real CV…

…mă uitam pe CV-ul meu de pe un „sait de cautare de munci” şi am văzut că ar trebui să conţină răspunsuri la o serie de întrebări, dar… cum nu pot să scriu acolo răspunsurile pe care le-aş da… o să le trec aici. Avantajul de a avea un blog… :”> Acum sper să nu nimerească pe aici vreun viitor şef…

Ce te motiveaza sa fii performant?

Simplu! Vreau BANI să îmi cumpar un milion de rahaturi de îmbrăcat şi cosmetice… visul oricărei femei…

 

Care ar fi jobul tau ideal?

Musafir… sau Zâna cea bună, ceva pe-acolo…

 

Care este cea mai mare realizare a ta de pana acum?

Glumeşti? Am reuşit sa muncesc o lună! Asta DA realizare!

 

Cum te-ar caracteriza ultimul tau sef?

Orgolioasă.

 

Cum te-ai descrie? (3 calitati, 3 defecte)

Aici nu am ce să mint. Deci… calităţi: cinstită, punctuală şi… conştiincioasă. Defecte: timidă, orgolioasă şi lipsită de iniţiativă.

 

De ce ai plecat de la fostul loc de munca/vrei sa il schimbi pe actualul?

Dă… nu mai aveau nevoie de mine. :))

 

Ce ai facut sa iti imbunatatesti cunostiintele profesionale in ultimul an?

Mhm… am reuşit să fac un tabel în Excel…

 

Ce calitati iti doresti sa aiba managerul tau?

Simplu: să îmi spună clar si concis ce am de făcut. Nu îmi plac oamenii care dau cu vorbele după vişini.

 

Care a fost cea mai grea decizie profesionala luata pana acum?

„Frate… am 23 de ani… chiar trebuie să imi găsesc ceva de muncă!”

 

Cum te vezi peste 5 ani?

Măritată. Cu copil. Unul!

 

Ştiu… sunt o puturoasă. Nici mie nu imi place! De fapt am o frică teribilă de a nu fi suficient de bună în ceea ce aş alege să fac…

6 gânduri despre “Real CV…

    • Exact. Pe mine ma scot din sarite raspunsurile pompoase pe care ar trebui sa le dai ca sa ii convingi… eu aici am facut putin misto, dar oricum nu sunt genul cu vocabular pretentios… nu inteleg de ce trebuie sa te pierzi in explicatii ca sa ii convingi sa iti dea un amarat de loc de munca… cand in vremurile de azi e clar ce vrem toti: bani. Am vrea noi mai multe, dar putini reusesc sa obtina exact ce vor de la viata si de la profesia pe care si-au ales-o. Suntem mai degraba fortati de imprejurari, nu ne mai permitem sa facem fite.

Lasă un răspuns

