Things I hate about men…

Dacă tot am poposit pe blog să îmi verific vizitele, am zis să şi scriu puţin… de câteva zile mă tot gândesc la nişte chestiuţe sau… chestioaie care mă sâcâie la băieţi/bărbaţi. Da’ groaznic mă sâcâie!

În primul rând mă scot din sărite gesturile scârboase pe care le fac. Se scobesc in dinţi, în nas, în urechi, se scarpină prin… anumite locuri intime de faţă cu alte persoane.

În al doilea rând, unii folosesc toaleta şi nu se spală pe mâini (pentru că… dacă alţii nu o fac, ei de ce ar face-o? La urma urmei, şi bara din metrou e murdară… da… cică). Mi se întoarce stomacul pe dos numai la gândul ăsta.

In al treilea rând… unii au un simţ estetic aproape inexistent. Am zis şi mai demult intr-o postare… ne chinuim ORE întregi să ne aranjăm, să fim finuţe, drăguţe, parfumate, elegante, când ieşim seara la un suc/club/bar sau ce o fi… iar drăguţul nostru cum apare? Eventual în… trening! :)) Acum ziceţi voi, nu merită un bobârnac? Am eu ce am cu vestimentaţia băieţilor… nu că aş fi vreo mare „fashionistă” (apropo, urăsc cuvântul ăsta), dar puţin stil nu strică, nu?

In al patrulea rând nu suport (recunosc, uneori numai…) când bălesc ca ăia mici la sânii/fundul altei tipe, cu noi de faţă… :)) hello! Existăm şi noi pe aici! Eyes on us, boys!

În cele din urmă, urăsc, da! Urăsc când un băiat spune că suntem mai frumoase fără machiaj, când insinuează că ar fi mai drăguţ să nu ne mai machiem. Dar dragii noştri… dacă nu ne-am aranja… în secunda doi ne-aţi scoate ochii că nu ne mai îngrijim şi ati suci capul după cine ştie ce pămătuf… nu înţeleg mania asta a bărbaţilor (din nou, a unora) de a-şi vedea femeia cu sacul în cap odată ce au pus gheara pe ea. Că fusta e prea scurtă, că machiajul e prea puternic, că părul e nu ştiu cum… dar când ne-aţi cunoscut, nu eram la fel? Hm…

Şi cam atât, mi-am turnat frustrările & Co… dacă îmi mai amintesc vreuna, o torn mai târziu!

V-am pupat, pe toţi care mai sunteţi pe aici… sper că nu vorbesc singură! :))

6 gânduri despre “Things I hate about men…

  1. Nu stiu cum dar se pare ca postul asta a fost cu dedecatiune pentru cineva anume…care mai zilele trecute in gluma „balea” dupa bubsii lu’ Ghenea :)) Am dreptate sau nu? Si acum ca sa raspund…le iau pe rand:
    1. scobitul prin diferite cavitati…e un gest reflex care nu este specific baietilor. Si fetele o fac si chiar in vazul lumii…deci.. 0 puncte la subiectul asta.
    2. folosesc toaleta si nu se spala pe maini…ai intrat dupa baieti in toaleta si-ai vazut ca nu se spala pe maini? :O OMFG! Nu, draga…asa o fac doar taranii. Eu vreau sa cred ca baietii cu educatie stiu sa foloseasca apa si sapunul si nu suntem o tara de nespalati, ultimii din lume la capitolul achizitie sapun/pasta de dinti/detergenti asa cum spun britanicii. bun…. pen’ca e intr-adevar uneori adevarat ce-ai zis aici…dam 1 punct
    3. imbracamintea….in afara de cocalarii idioti NU CRED ca este vreun baiat care sa mearga la intalnire cu fata in trening. WTF! 99% din noi folosim jeansi si o bluza..(destul de elegant si simplu dupa parerea mea) paranteza: nu te mai uita la „Las Fierbinti”; inchid paranteza. Daca voi exagerati cu tinuta, noi ne imbracam fix cat trebuie si cum trebuie. E o vorba batraneasca si zice asa: „Barbatul trebui sa fie putin mai frumos decat dracul”. Eu cred ca facem eforturi sa fim mult mai frumosi.
    4. Tinta pe ala cu Ghenea! Principiul e simplu: poti privi, te ucid daca pui mana. Scurt si la obiect.
    5. DA! Unele femei sunt MINUNATE atunci cand nu sunt machiate. Frumusetea naturala este de un milion de ori mai mare decat aia facuta cu „ciment”(fond de ten). Si te asigur ca un barbat care-si iubeste femeia NU o sa sara in cap ca e urata daca nu se pudreaza.
    alta paranteza: iar te-ai luat de ala cu Ghenea si aici…stiu eu! Inchid si ultima paranteza.
    In concluzie, NU! NU ai dreptate in ce ai zis, nu in totalitate. Si daca tu ai vazut asemenea persoan care se incadreaza in profilul pe care tocmai l-ai format…atunci cred ca nu te-ai uitat la baietii care trebuie. Te pupic, si scuze de intarziere…

    • Inca te crezi in juriu, ha? Te prind eu ca-mi apari in pantaloni scurti cand sunt in rochie eleganta, ca te mananc:)).
      Si la Ghenea m-am referit numai la faza cu uitatul :))
      Si am dreptate. Clar am dreptate. :)) Da’ ai fost simpatic, deci ai doo puncte pentru asta :)). :*

Lasă un răspuns

