Citeşte o carte!

Am furat numaidecât tag-ul ăsta de pe pagina Andei Zelenca , pentru că e vorba despre cărţi. Asta e marea mea pasiune, deci am fost foarte încântată 😀 Să purcedem, deci!
1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
Pun un semn, un ceva, orice, numai să nu degradez cumva cartea.

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
Mmmmnu, intentionez să îmi cumpăr Winnetou.

3. Citesti in baie?
Nu, nu stau prea mult timp pe-acolo. 😛

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
Am şi scris o „carte” în liceu, era despre mine, prietenele mele şi băieţii care ne plăceau. Era mai mult un „scenariu”, dar l-am rupt acum vreun an. Încă aş vrea să scriu o carte… tot despre anumite perioade din viaţa mea, din adolescenţă… cred că multe fete s-ar regăsi printre rânduri.

5. Care este cartea ta preferata?
„Pânza de păianjen” De Cella Serghi. O iubesc! E atât de sensibilă

6. Iti place sa recitesti unele carti?
DA! În copilărie am tocit „În casa bunicilor”, în adolescenţă „Harry Potter”, iar Pânza de păianjen e şi ea citită de două ori.

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
Din păcate… mulţi autori nu mai sunt printre noi, doar cea care a scris Harry Potter. I-aş spune că mi-a luminat adolescenţa.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
Nu prea am cu cine… aş vorbi întruna, dar cei din jurul meu preferă să vorbească despre altele. :p

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
Îmi plac cărţile uşor de citit, poveşti de viaţă, nu filosofice sau mai ştiu eu ce.

10. Care crezi ca este o „lectura obligatorie”, o carte pe care toata lumea trebuie sa o citeasca?
Din nou mă îndrept spre Pânza de păianjen. Le are pe toate. În primul rând ambiţia de a reuşi, drama copilăriei cu lipsuri materiale, iubire, succes, dezamăgire…

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?
De cateva luni citesc la muncă, nu mai am timp acasă.

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
Ascult Radio ZU, nu era de aşteptat? Nu suport liniştea în încăperi. :p

13. Ai citit carti in format electronic.
Nu şi nici nu am de gând. Prefer să dau filă după filă…

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
Deocamdată citesc ce am în bibliotecă, dar dacă o să vreau ceva neapărat, o să şi împrumut.

15. Fa un top 5 al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata:
5. Comoara din Lacul de Argint
4. Cei trei muschetari
3. Robin Hood
2. Pe aripile vântului
1. Pânza de păianjen.

Poate v-am dat şi idei de lectură
  Dacă mai e cineva pe aici… oricine… vă pup!

 

2 gânduri despre “Citeşte o carte!

Lasă un răspuns

