De la 23 la 24

Am îmbătrânit… ufff, mă ţin şalele! :)) Şi mi-a revenit pofta de scris, ihaaaa!

Azi vreau doar să mulţumesc din suflet pentru tot ce am şi pentru tot ce primesc zi de zi. Am tot ce îmi doresc. Dacă nu punem la socoteală o casa la mare si un Range Rover :-„. :)) Zic şi eu…

A fost un an cu multe peripeţii, dar a trecut. Acum sunt fată mare, na… am 24, cică am mai multă minte. Şi chiar vreau să fiu mai calmă, mai echilibrată, mai matură de acum înainte. Asta ar însemna să mi se ducă în spanac tot farmecul propriu si personal da’ na… văd eu cum le împac. 😀

Nu vreau să mai cer nimic, am văzut că visurile mi se împlinesc la timpul potrivit. Am tot ce visam acum o vreme, un iubit pe care îl iubesc şi care mă iubeşte (mai lipseşte numai să putem fi împreună şi fizic, nu numai virtual), un loc de muncă aşa cum am visat mereu (nu, nu director de bancă, doar vând cosmetice, dar îmi place enorm), iar astea adăugându-se la ce am avut şi până acum, o familie maaaaaaaximă (am zis!), sănătate si o pâine pe masă… rezultă fericire!

V-am pupat!

2 gânduri despre “De la 23 la 24

  1. Imi place cel mai mult partea cu un iubit pe care il iubesc si care ma iubeste:X cat de dulce! Si sa stii ca ai dreptate. O sa se realizeze tot ce iti doresti, incetul cu incetul! :* :D<

Lasă un răspuns

