Tag: Crăciunul de ieri versus Crăciunul de azi

Am preluat acest tag de pe unul dintre blogurile pe care le urmăresc de o vreme pentru că mi s-a părut interesant și în ton cu această perioadă frumoasă. O să fiu și puțin rea în răspunsuri, dar prefer să fiu rea decât să dau răspunsuri false. Deci… get ready! :))

Care a fost cel mai frumos Craciun din copilaria ta?

Îmi amintesc foarte bine un Crăciun când am avut un brad imens și am primit multe cadouri. A fost minunat. Știu că printre cadouri era și un set ca o trusă cosmetică, dar de jucărie. Avea un ruj roșu de plastic cu care am păcălit-o pe mamaia, i-am dat pe fustă cu el și s-a speriat, crezând că era real. :))

Care este cel mai frumos Craciun recent?

Cel de anul ăsta. Sunt sigură. Oricum fiecare Crăciun îmi place, iubesc să mă trezesc dimineața și să simt din bucătărie mirosul de sarmale. Iamiiiiii!

Care a fost colindul tau preferat in copilarie?

”O, ce veste minunată”… cred.

Care este colindul tau preferat in ziua de azi?

”Carol of the bells”, cântat de Celtic Woman

Care a fost filmul tau preferat de Craciun, in copilarie?

Deloc original răspunsul, ”Singur acasă”, bineînțeles.

Care este filmul tau preferat de Craciun, in prezent?

Același.

Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mic(a)?

Nu îl împodobeam eu, îl împodobea mama. Eu am început să fac asta pe la liceu… și îl împodobeam normal… dă… cum se împodobește un brad. :))

Cum impodobesti bradul in ziua de azi?

Nu am brad mare. Am o miniatură de vreo 40-50 cm și îl umplu cu globulețe rosii și beteală aurie. 😀

ZA BRAD

Crezi in Mos Craciun? De ce da, sau de ce nu?

Bineînțeles 😀 Deja devin freaky. Nu mă supăr dacă îmi dati ”X” acum. :)) E cazul să o luați la goană, pentru că cred și în Harry Potter! Cred pentru că în adâncurile mele, încă sunt bebe.

Iti place reclama clasica Coca Cola, cea cu Sarbatorile Vin si camioanele luminate?

O urăsc din tot sufletul meu mic și roz. O uram când eram mică până la lacrimi de nervi, o urăsc acum și o să o urăsc toată viața.

Unde este (sau unde ar fi) locul perfect pentru a petrece zilele de Craciun?

Teoretic, mi-ar plăcea undeva la munte, deși nu sunt fana muntelui. dar parcă se simte nevoia în perioada asta. Dar practic, îl petrec acasă cu părinții. Unde e mai bine ca acasă?

Brad artificial sau natural?

Recunosc că mi-ar plăcea natural, dar face multe ace si o iau razna. :))

Cat de importanta crezi ca este zapada, in preajma Craciunului?

Foarte importantă. anii trecuți a cam lipsit, parcă nici nu era sărbătoare. Chiar anul trecut sau acum doi ani, părea că venea primăvara în ziua de Crăciun… urât așa.

Ce inseamna Craciunul pentru tine?

Haideți să nu îi uităm adevărata însemnătate. E ziua când s-a născut Iisus. Iar în al doilea rând e un prilej de a sta cu cei dragi… și… sarmale, cârnați, vin fiert, filme, desene animate, lenevit in pat și… CIOCOLATĂ!

Primesti colindatorii de Craciun?

Niciodată. Colindatul a devenit o afacere. Cel puțin în zona mea. Copiii care merg la colindat vor bani, prajiturile si covrigii si fructele pe care le primesc rămân aruncate pe jos pe scările blocului. Trist, huh? Da, trist, dar adevărat. Noi acceptam și de-astea când eram mici. Deci nu o să fac puppy eyes când aud de colindători.

Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?

Toate, toate, toate! Pentru că știu că toate sunt din suflet dăruite și cu destule sacrificii.

Asta fu. Anul ăsta nu mai scriu nimic în plus. Am aceleași dorințe ca anul trecut. Vreau să păstrez ce am și cam atât. Sănătoși să fim, că restul facem singurei!

Sărbători fericite și vă pup de nu vă vedeți, cei 2-3 cititori ai mei. :))

2 gânduri despre “Tag: Crăciunul de ieri versus Crăciunul de azi

Lasă un răspuns

