Farmecul meu

Nu știu cum sunteți voi, dar eu mă simt bine când arăt bine. Poate par frivolă, dar aspectul meu face parte din micile bucurii zilnice. Mă simt mai bine când mă trezesc, mă uit în oglindă și văd că nu a apărut un coș peste noapte și părul arată lucios și sănătos. Chestii care nu erau valabile în urmă cu câțiva ani. Bine, atunci nu eram nici prea informată, iar bugetul nu mă ajuta prea mult. Terorizam săracul păr cu placa, iar creme specifice tipului meu de piele… ce-s alea? Din fericire, timpul a trecut cu folos, am crescut (bine, am îmbătrânit! :)) ) și am învățat cât de cât să îmi aleg ”ajutoarele”. Așa pot să îmi evidențiez atuurile – părul, unghiile și tenul.

Nu folosesc produse scumpe. Putem fi aranjate si economisind. Mi se întâmplă uneori, la muncă, să vină cliente care să îmi țină un întreg discurs despre beneficiile cosmeticelor scumpe, că dai un ban dar merită, că ăla nu e bun, că ăla nu îi place si strâmbă din nas când aud de un rimel la 15-20 de lei, sau un fond de ten de 30 de lei. Apoi când decid să cumpere, mă întreabă: ”Tu ce rimel folosesti?”… ”Ă… e de la Oriflame, vreo 12 lei costă…”. Trebuie să recunosc că am o oarecare satisfacție când le văd pălind puțin. :”> Daaaar, nu despre rimeluri si alte rujuri vreau să vorbesc azi…

Am învățat că e mai bine să previi decât să tratezi. Obișnuiam să folosesc placa de păr foarte des, apoi umblam cu vârfurile tocate și despicate, ca până la urmă să ajung la coafor unde îmi scurtam părul foarte mult. Până acum doi ani, când am decis să mă tund bob scurt și știind că din nou o să fiu nevoită să îmi țin părul drept, am căutat soluții care să împiedice ”arderea” și uscarea excesivă. Am găsit multe păreri pozitive despre un ser termoprotector de la Gerovital Plant. Găsit, luat, folosit… mulțumită! Drept dovadă, în doi ani mi-a crescut părul de la nivelul gâtului până aproape de mijloc, pentru că nu s-a mai deteriorat și drept urmare nu l-am mai tuns atât de des. În plus, e puternic, moale, lucios. Exact cum mi l-am dorit!

Image

(Aprilie 2011, câteva luni după ce m-am tuns bob)

Image

(Septembrie 2012. Uau, cât a crescut. :O Cu toate că m-am tuns de vreo două ori in acel interval)

Am avut o perioadă când nu mă mai ”înțelegeam” nici cu unghiile, nici uleiul de ricin nu mai făcea față. Din nou, detectivul din mine s-a pus pe google-it și am descoperit o minune într-o  sticluță mică. Loțiunea cu B5 de la Farmec. Am folosit-o o săptămână și parcă din zi în zi unghiuțele mele amărâte prindeau putere. De atunci nu am mai știut ce sunt unghiile exfoliate. Bine… sunt momente și momente, dar starea generală a unghiilor mele e foarte bună. Îmi cresc foarte lungi si nu le mai tai decât atunci când mă plictisesc de ele, aproape niciodată de nevoie.

Image

(Atât de lungi au reușit să ajungă)

Tenul l-am lăsat la urmă pentru că aliatul lui de încredere e mai nou in the family. Mereu am fost de părere că pentru a arăta bine machiată, trebuie să ai și ”material” de bază. Carevasăzică, o piele curată și sănătoasă. Nu am avut eu mari probleme cu tenul, dar parcă îi lipsea ceva. Am încercat mai multe creme, dar nimic. M-am gândit să încep ”tratamentul” cu primul pas al îngrijirii: spălarea. Așa că am ales gelul spumant antimicrobian Gerovital Plant. Citisem multe păreri pozitive, dar trebuie să recunosc că la început nu ne-am înțeles deloc bine. Din fericire, lucrurile au început să meargă din ce în ce mai bine, până am devenit buni prieteni. Mă bucur că am făcut această alegere, pentru că rezultatele se văd din plin și am ajuns chiar să primesc complimente. Nimic mai îmbucurător pentru o fată, nu?

Acum pot să mă uit liniștită în oglindă, fără să zic: ”Ce moacă am!!!” :)) Da, îmi place să fac glume pe seama mea. 😀

Nu am exagerat cu nimic în ce am spus, consider că aceste produse au avut un efect nemaipomenit și chiar le-am recomandat oricui m-a întrebat ce folosesc. Datorită lor, eu mă simt frumoasă. Și când sunt frumoasă, zâmbesc! 

Vă pup!

2 gânduri despre “Farmecul meu

    • Domnisoara se numeste Zuzi, dupa radioul meu de suflet. :)) O am din aprilie, deja e fata mare… si rea! 😀
      Deee acord cu tine. De cateva zile totusi… nu prea imi mai place de mine, mi-am terminat spumantul de la Gerovital si inca nu am reusit sa iau altul. Deja au navalit punctele negre…
      Te pup!

Lasă un răspuns

