Răsplata pentru „farmece”!

Nu cosmeticele sunt tema blogului meu, dar din când în când mi-am propus să îmi mai fac de cap pe aici, pentru că oricum, alte teme nu am deocamdată. O poezie nu am mai scris de când cu răscoala de la Bobâlna, baieții nu mă mai enervează, la muncă merge treaba binișor, deci mă apuc de ”biuti”. :)) Ideea de a jongla cu subiectele mi-a venit acum mai mult timp, când am descoperit blogul Adinei, dar am tot amânat.
Postarea anterioară a participat la un concurs de pe pagina de facebook Farmec și cu ajutorul rândurilor postate, am câștigat un premiu frumos care constă într-un set format dintr-o cremă de față, o cremă de mâini și un demachiant, toate facând parte din noua gamă, Farmec Natural. Eu am ales produsele cu gălbenele.

2013-03-13 08.53.22

Sunt mulțumită de toate produsele primite (bine, cu crema încă nu am reușit să mă înțeleg, azi încep să o folosesc din nou, sper că ne împrietenim), dar acum vreau să vorbesc despre crema de mâini.

Cei de la Farmec spun că această cremă calmează și tonifică pielea, prevenind uscarea mâinilor.

Iar eu spun că… da, da, da, da! Au dreptate! Dar mai întâi, câteva specificații tehnice. :))

Crema e grosuță, nu e lichidă, e grasă, ceea ce înseamnă că e mai indicată pentru folosirea ”nocturnă”. 😀 Cel puțin așa mi se pare mie, mi-ar fi ușor incomod să las urme pe tot ce ating în minutele imediate aplicării. În orice caz, după câteva minuțele se absoarbe complet și rezultatul e o piele foarte fină.

Mirosul e de plante… de verzituri abia tăiate. Nu miroase ca cremele cu care eram obișnuită, nu e un miros dulce, de bombonele și alte prăjituri. Dar ce mă interesează pe mine e să fie eficientă. Și e. După o săptămână de folosire am observat că pielea e mai catifelată, nu se mai usucă nici măcar după ce mă spăl pe mâini și nu folosesc nimic după, ceea ce înseamnă că efectul e de lungă durată.

Ca să întăresc cele spuse, trebuie să știți că aveam pielea atât de uscată, încât mi se albise intre degete, îmi era rușine să îmi arăt mâinile. Arătau normal doar cand mă dădeam cu ceva (am o cremă de la Yves Rocher care miroase minunat, dar nu excelează la capitolul hidratare), dar în câteva minute reveneau la starea aia urâtă. Niciodată nu am avut mâinile atât de uscate. Dar am întâlnit-o pe ea… si m-a salvat. 😀

Ca să arunc și artileria grea, mama nu era mulțumită până acum decât de o cremă, Nivea Smooth cu ulei de nucă de macadamia, iar pe cea cu gălbenele a pus-o acum pe primul loc, alături de Nivea. Asta chiar e ceva, cel puțin pentru mine! 😛

Cam atât. În încheiere, vă spun că merită încercată! Prețul nu cred că e pe undeva mai mare de 8 lei, iar cantitatea e de 100 ml.

Vă pup!

6 gânduri despre “Răsplata pentru „farmece”!

  1. cand merg in Romania vreau sa-mi iau cateva cosmetice „home made”, acum mi-ai dat idei 🙂 galbenelele sunt foarte bune in retructurarea pielii. Eu imi fac o crema acasa (cu ulei de galbenele) pe care o folosesc oriunde am pielea uscata sau cu probleme.

Lasă un răspuns

